به گزارش پارس به نقل از ایسنا، قرار گرفته این کارگردان سینمای ایران گفته است: « اولا وفاداری به ارزش های انقلاب معنایش این نیست که تولید داخلی را نابود کنیم و زمینه ی تسلط بازار سیاه قاچاق، سرقت و تکثیر غیرقانونی را گسترش بدهیم و زمینه را برای تاراج مخاطبان توسط ماهواره هایی که فیلم ها و سریال های دوبله شده پخش می کنند فراهم کنیم.

دوما وامی که به رضا (پسرش) پرداخت شده در ازای چک و سفته بوده است و در مقایسه با هزینه ای که در طول یک سال ونیم گذشته او برای معالجه هنوز به پایان نرسیده و گذران امور زندگی شخصی داشته است، رقم قابل توجهی نیست و من از اول هم با رضا مخالفت کردم و از او خواسته بودم که به این آقایان روی نیاندازد.

سوما ایشان (جمال شورجه) ادعا کرده است که من برای « کلاس هنرپیشگی» ۲۰۰ میلیون تومان از فارابی گرفته ام. خواسته ی من این است که ایشان اسناد و مدارک دریافت، چنین وامی را که دروغ محض است، ارایه بکند.

و در پایان باید بگویم که همچنان بر این عقیده هستم که خوب است که من در کنار ایشان و همه ی تیم همراه ایشان در این سال ها، در حضور ارباب جراید حاضر شویم و درباره ی سوابق فعالیت ها و درآمدهای خود در طول هشت سال گذشته و سی و اندی سال بعد از انقلاب و دارایی های امروز خود به ملت شریف گزارش بدهیم. »

به گزارش ایسنا، در تجمعی که در ۲۴ تیر ماه مقابل خانه سینما برگزار شد، علیرضا داودنژاد سخنرانی اعتراض گونه ای را نسبت به روند پلمپ خانه سینما داشت و گفت: « نمی خواهم بدبینانه حرف بزنم ولی باید فرض کنیم یک جریان نفوذی جاسوس وطن فروش و خائن در ایران است که قصد دارد ملت ایران از تولید کالاهای فرهنگی عاجز شود. »

در پی این اعتراض ها، جمال شورجه در نامه ای نسبت به نوع اعتراض علیرضا داودنژاد مقابل خانه ی سینما انتقادهایی را مطرح و اعلام کرد که این کارگردان برای هزینه ی درمان پسرش و ساخت فیلم آخرش، کمک هایی را از سازمان سینمایی دریافت کرده است.

البته علیرضا داودنژاد این نسبت ها را رد کرد و گفته است که اگر کمکی هم انجام شده با چک و سفته بوده است و درباره ی « کلاس هنرپیشگی» هم اگر پولی از فارابی گرفتیم، آقای شورجه مدرک ارایه کند.