به گزارش پارس ، به نقل ازهمشهری، با دستگیری ۸عضو باند وحشت که طی ۲ ماه فعالیت مجرمانه در کرمان، دست به چندین سرقت و آدم ربایی خونین زده بودند، بازسازی صحنه جرائمی که آنها مرتکب شده بودند، شروع شد. اعضای این باند متهم هستند که علاوه بر سرقت ۲موتورسیکلت و ۳خودروی سواری، ۵زن و دختر را شبانه در خیابان های کرمان ربوده و با انتقال به بیابان های اطراف شهر، مورد آزار و اذیت قرار داده اند.

متهمان که ۴نفر از آنها از اعضای اصلی باند به شمار می روند، پس از مجروح کردن راننده ها با ضربات چاقو دست به سرقت خودروی آنها می زدند تا بتوانند مهم ترین مرحله از نقشه شان را عملی کنند. آنها با خودروهای مسروقه راهی خیابان های شهر می شدند و زنان و دخترانی را که با تاریک شدن هوا در راه رفتن به خانه بودند، شناسایی می کردند.

متهمان بعد از تعقیب طعمه هایشان، در محلی خلوت به آنها حمله می کردند و بعد از مجروح کردن این افراد با ضربات چاقو، آنها را ربوده و با انتقال به بیابان، مورد آزار و اذیت قرار می دادند. با دستگیری اعضای این باند خشن، مشخص شد که آنها در یکی از نقشه های سیاهشان، قصد ربودن دختربچه ای ۱۴ساله را داشته اند که با مقاومت و فریادهای این دختر رزمی کار ناکام مانده و مجبور شده اند از محل فرار کنند.

آنها همچنین برای ربودن گوشی تلفن همراه یک تبعه افغانی که به دانشگاه پیام نور کرمان پناه برده بود، به دانشگاه حمله کرده و بعد از ضرب و شتم نگهبان ها، دست به سرقت گوشی زده بودند. گرچه با دستگیری این باند مخوف، سایه وحشت آنها از شهر کرمان کنار رفت اما با انتشار خبر دستگیری آنها، مشخص شد که این افراد در یکی از اقدامات مجرمانه خود قصد ربودن ۲خواهر دانشجو را داشتند که با مقاومت جانانه آنها، ناکام ماندند.

سرهنگ پوررضاقلی، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: این دو خواهر اهل یکی از شهرستان ها هستند که در دانشگاه کرمان درس می خواندند. روز حادثه، آنها در راه برگشت از دانشگاه بودند که هدف حمله باند وحشت قرار گرفتند. متهمان پس از وارد کردن ضربات چاقو به بدن این دو خواهر، قصد ربودن هر دوی آنها را داشتند اما دختران جوان با پریدن به داخل جوی آب، در برابر متهمان مقاومت کردند تا جایی که متهمان وقتی دیدند قادر نیستند آنها را بربایند و نقشه شوم خود را عملی کنند، دست به سرقت تبلت و گوشی گران قیمت آنها زدند و پا به فرار گذاشتند.

به گفته وی، این دو خواهر پس از نجات از دام مردان شیطان صفت، به بیمارستان منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند تا اینکه با انتشار خبر دستگیری اعضای باند، با پلیس آگاهی تماس گرفتند و به تشریح جزئیات ماجرا پرداختند. قرار است آنها طی روزهای آینده راهی کرمان شوند تا با مواجهه با متهمان، آنها را شناسایی کنند. این گزارش حاکی است، در حال حاضر بازسازی صحنه جرائم اعضای باند وحشت ادامه دارد و آنها با انتقال به محل های ارتکاب جرم، نشان می دهند که چگونه دست به سرقت خودروها یا ربودن زنان و دختران زده اند.