به گزارش پارس به نقل از قانون، ذبیح الله پهلوانی امروز بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان جویبار، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

  وی تصریح کرد: با بهره گیری از منابع، مخبران و ردزنی سارقان حرفه ای ماموران پلیس آگاهی موفق شدند رد فردی به نام" ع – س" معروف به" علی سه ثانیه" اهل یکی از استان های کشور ساکن در شهرستان سیمرغ را در یکی از محلات جویبار بزنند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه با شناسایی مخفیگاه متهم به سرقت موتورسیکلت و تعقیب و مراقبت از وی دریافتند این فرد در سرقت موتورسیکلت ها نقش فعال دارد.

پهلوانی افزود: ماموران پلیس آگاهی با زیر نظر گرفتن متهم و انجام کارهای اطلاعاتی و هماهنگی با مرجع قضایی متهم را در مخفیگاه اش دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات فنی، پرده از راز سرقت ۱۴ دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان برداشت که موتورسیکلت های مورد نظر خود را در نقاط مختلف شهرستان شناسایی و ظرف چند ثانیه سرقت کرده و پس از سرقت، تحویل مالخری در یک از روستاهای شهرستان می کرد.

پهلوانی با بیان اینکه با اعترافات متهم دستگیری مالخر در دستور کار قرار گرفته است، افزود: مالخر نیز در عملیات موفق پلیسی دستگیر و به بزه انتسابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی جویبار در پایان با اشاره به تشدید طرح های برخورد با سارقان و استمرار طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: توسعه اقدامات فنی و اطلاعاتی برای اشرافیت اطلاعاتی بر روی عناصر اصلی از اولویت های سال جاری این فرماندهی است.

پهلوانی در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.