به گزارش پارس به نقل از مهر، فیلم سینمایی" بیتابی بیتا" به کارگردانی مهرداد فرید، داستان دختر جوانی است که به تازگی در یک مطب دندانپزشکی به عنوان منشی، مشغول به کار شده است، همه چیز بر وفق مراد اوست تا این که برخی از بیماران به او تهمت های ناروایی می زنند. امیر که به عنوان دستیار دندانپزشک دل به بیتا بسته است نمی تواند این تهمت ها را تحما کند تا این که…

حامد بهداد، الهه حصاری، فریبا کوثری، مجید مشیری، ذبیح افشار، نگار حسن زاده، شیوا خنیاگر، مانا عمومیی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند و مهرداد فرید و مرجان علیزاده فیلمنامه این فیلم سینمایی را به نگارش درآورده اند.

" بیتابی بیتا" بعد از گذشت ۲۰ روز از آغاز نمایش خود در ۳۰ سالن سینما در تهران و شهرستان ها نزدیک به ۱۲۰ میلیون تومان فروش داشته است، در حالی که هزینه تولید این فیلم سینمایی ۴۴۰ میلیون تومان بوده است. البته مهرداد فرید پخش بین المللی این فیلم سینمایی را به شرکت کانادایی داده و" بیتابی بیتا" همزمان در تهران در سینماهای امریکا نیز به نمایش درآمده است.

اما فرید کارگردان این فیلم معتقد است که دلیل فروش پایین این فیلم سینمایی در سینماهای کشور، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، مسابقه فوتبال، برگزاری کنکور سراسری است، اما با این حال زمانی که در سینماهای تهران همراه با مخاطبان این فیلم را تماشا کردم، از رضایت مردم از دیدن این فیلم سینمایی خوشحال شدم.

وی در یکی از مصاحبه های خود در رابطه با بازی بازیگران این فیلم گفته است: از بازیگرانم در" بیتابی بیتا" خواسته ام تا از بازی خود کم کنند زیرا نمی خواستم دچار سانتی مانتالیسم در فیلم شوم و سعی کردم از این سانتی مانتالیسم دور شوم. سادگی ویژگی این فیلم است، چرا که قصه فیلم ساده بوده و عمدا خواستیم تا قصه فیلم را ساده تعریف کنیم.

در بخشی از نقد هایی که در رابطه به این فیلم در رسانه ها منتشر شده است، آمده: فیلم سینمایی" بیتابی بیتا" با نوع روایت متفاوتش قالب های تحمیلی، تکراری و جعلی ساخته شده توسط شبکه های خارجی را شکسته و مستندوار به معضلات حقیقی جامعه امروز ایران پرداخته است. مضامینی واقعی و غیر جعلی چون بحران اشتغال، فقر و ناهنجاری های ناشی از آن و بی پناهی نسل جوان موضوعاتی است که با دقت در این فیلم مطرح شده است.

اما حامد بهداد نه تنها در این فیلم سینمایی بازی می کند، بلکه تیتراژ پایانی" بیتابی بیتا" را با شعری از حافظ خوانده است. حامد بهداد و الهه حصاری پیش از این در فیلم" انتهای خیابان هشتم" به کارگردانی علیرضا امینی تجربه همکاری با هم را داشته اند.