به گزارش پارس به نقل از ایسنا، فروش ۱۱۱ میلیون دلاری فیلم آخرالزمانی « جنگ جهانی زی» با بازی « برد پیت» ، کمپانی پارامونت را به فکر ساختن قسمت دوم این فیلم به کارگردانی احتمالی این بازیگر سرشناس انداخته است.

فیلم « جنگ جهانی زی» در اولین هفته نمایش خود در آمریکای شمالی ۶۶ میلیون دلار و در گیشه جهانی شامل ۲۵ کشور ۴۵.۸ میلیون دلار فروش داشت تا مجموعه فروش خود را در هفته آغازین به رقم ۱۱۱ میلیون دلار برساند.

فیلم « جنگ جهانی زی» به کارگردانی « مارک فاستر» با بودجه ۱۹۰ میلیون دلار توانسته بیش از نیمی از هزینه تولیدش را در اولین هفته نمایش برای کمپانی فیلمسازی « برد پیت» به نام « plan B» به عنوان تهیه کننده به ارمغان آورد و مطمئنا ساخت قست های دوم و یا حتی سوم این فیلم می تواند نقطه عطفی در زندگی حرفه ای « برد پیت» محسوب شود.

« برد پیت» به عنوان یکی از سرشناس ترین ستاره های سینمای جهان تا کنون در فیلم های مطرحی چون « تروی» و سری فیلم های « یازده یار اوشن» نقش آفرینی کرده است. از پرفروش ترین فیلم های این بازیگر در اولین هفته نمایش می توان به « آقا و خانم اسمیت» (۵۰ میلیون دلار) و فیلم « تروی» (۴۷ میلیون دلار) اشاره کرد.

از دیگر نقش آفرینی های « پیت» می توان به حضور او در فیلم های « حرامزادهای عوضی» ، « جاسوس بازی» ، « مصاحبه با خون آشام» و دو فیلم جدید « آنها را به آرامی بکش» و فیلم تحسین شده ی « مانی بال» اشاره کرد.

وی هفته گذشته در مراسم نمایش فیلم « جنگ جهانی زی» در روسیه با اشاره به ساخت قسمت دوم این فیلم گفت: هنوز بخش عمده ای از مطالب کتاب « مکس بروکس» که فیلم به اقتباس از آن ساخته شده، باقی مانده است.