به گزارش پارس ، سرهنگ رضا سلبی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و کامیون بنز در ساعت ۱۷: ۳۰ روز چهارشنبه در کیلومتر ۵ محور چمخلفعیسی در استان خوزستان سبب مرگ دو تن شد.

وی علت این حادثه را انحراف به چپ از جانب راکب موتورسیکلت اعلام کرد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین با اشاره به تصادف مرگبار میان یک دستگاه سواری پیکان و وانت مزدا به ایسنا گفت: در پی این حادثه که در ساعت ۱۵ روز چهارشنبه رخ داده است، دو تن کشته و چهار تن دیگر نیز مجروح شدند.

سلبی علت این حادثه که در کیلومتر ۱۸ محور فرعی روستایی" میرکی" در استان کردستان رخ داده است را انحراف به چپ از جانب سواری پیکان و فرار به طرح غلط از سوی وانت مزدا اعلام کرد و گفت: در این حادثه هر دو وسیله نقلیه به میزان مشترک و مساوی مقصر تشخیص داده شده اند.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور نیز اظهار کرد: برابر آخرین گزارشات دریافتی، کلیه محورهای مواصلاتی کشور از ترافیکی روان برخوردار است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست به منظور اطلاع از آخرین شرایط جوی و ترافیکی و همچنین امدادرسانی احتمالی به حوادث، با این شماره تماس بگیرند.