به گزارش پارس ، پرویز شیخ طادی که کارگردانی دومین فیلم انتخاباتی محسن رضایی را برعهده داشته است، در گفت و گو با ایسنا، درباره ی دلیل پخش نشدن این فیلم از تلویزیون بیان کرد: ظهر یکشنبه (۱۹ خردادماه) کارهای ساخت فیلم به اتمام رسید و ما حدود ساعت ۳ بعدازظهر نسخه ی نهایی آن را در اختیار ستاد انتخاباتی ایشان قرار دادیم اما گویا ستاد به دلایل مختلفی تصمیم به عدم نمایش آن گرفت.

وی توضیح داد: دقیقا دلیل پخش نشدن دومین فیلم تبلیغاتی آقای رضایی از تلویزیون را نمی دانم اما گویا ستاد به دلایل مختلفی از جمله مطالب تلخی که در این فیلم بیان می شود به چنین تصمیمی رسیده است. در این فیلم شهروندان نقاط دورافتاده کشور و همچنین خانواده شهدا و جانبازان مطالبی را از مشکلات خود با آقای رضایی بیان می کنند که نمی توانستیم آن ها حذف کنیم چرا که این کار عدم وفاداری و زیرپا گذاشتن اعتماد مردم نسبت به یک کاندیدای ریاست جمهوری است.

این کارگردان درباره ی مسائلی که در این فیلم بیان می شود، گفت: مشکلاتی که مردم مناطق مختلف مخصوصا مناطق دورافتاده به آقای رضایی گفتند، بسیار شوکه آور بود. همچنین در این فیلم علاوه بر مردم، خانواده ی شهدا و جانبازان درد و دل هایی را با ایشان مطرح می کنند که شنیدنشان بسیار سنگین است و گویا در این فضا که همه سعی می کنند در برابر بیان واقعیت، افراد را متهم به سیاه نمایی کنند، صلاح نبود که پخش شود.

پرویز شیخ طادی در پایان این گفت وگو با بیان اینکه احتمال دارد فیلم دوم انتخاباتی محسن رضایی اصلا منتشر نشود، گفت: اگرچه ما سعی کردیم فضای فیلم را به شدت تلطیف کنیم اما در هر صورت مجبور بودیم که به سخنان و درد و دل های مردم وفادار باشیم. باید بپذیریم هنگامی که فردی مانند آقای محسن رضایی که هشت سال جنگ به او سپرده شده بود، به میان خانواده های جانبازان و شهدا می رود یا دربرابر مردم قرار می گیرد، آن ها به او اعتماد کرده و حرف دلشان را می زنند.

قرار بود دومین فیلم تبلیغاتی محسن رضایی، یک شنبه شب (۱۹خردادماه) ساعت ۲۳: ۳۰ از شبکه اول سیما پخش شود اما به دلیل عدم تحویل این فیلم تبلیغاتی از سوی ستاد این نامزد به صدا و سیما، فیلم اول این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بازپخش شد و فیلم دوم پخش نشد.