وی معتقد است: حرکات چهار سال پیش و اتفاقات پیش آمده در مناظره های تلویزیونی موجب شده تا صداوسیما در این دوره دست به عصا راه برود.

به گزارش پارس ، این کارگردان سینما و تلویزیون در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حضور مجری در مناظره ی روز جمعه، یادآور شد: مجری برنامه به نوعی ارباب کاندیداها شده بود. در کل در اولین مناظره تلویزیونی بحث ها محدود می شد و هیچ چالشی در برنامه پدید نیامد؛ در حالی که مجری نباید اینگونه باشد و باید کمی فعالیت داشته باشد. همچنین پاسخ های تکراری کاندیداها به پرسش ها نه تنها فضای پرشوری را برای انتخابات به وجود نمی آورد، بلکه اصلا جذابیتی هم نداشت.

برزیده در ادامه، نظرش را درباره ی عملکرد رسانه در جهت اعتمادسازی برای مخاطب اینگونه عنوان کرد: تلویزیون ما با توجه به شعارهایی که دارد، باید راستگو و امانت دار باشد که متاسفانه این طور نیست و ما گاهی اوقات بر عکس بعضی از اخبار را در تلویزیون خودمان می شنویم.

او تاکید کرد: اگر تلویزیون خودمان اخبار و به ویژه اخبار مربوط به انتخابات را درست به مردم نرساند، قطعا مردم هم به رسانه اعتماد ندارند و از شبکه های ماهواره یی خبر می گیرند، با وجودی که شبکه های ماهواره یی همیشه اخبار را بدون دستبرد تحویل می دهند، ولی برخی مواقع هم ممکن است شیطنت کنند.

وی گفت: امیدواریم روزی مسؤولان در حوزه ی رسانه به این نتیجه برسند که اخبار را درست به مردم برسانند، چرا که تلویزیون ما باید راستگو باشد.

برزیده که کارگردانی سریال « دولت مخفی» را برای پخش از شبکه دو عهده دار است در پایان به ایسنا، گفت: قاعدتا تا زمانی که اعلامی از سوی شبکه و تلویزیون در جهت ادامه تولید « دولت مخفی» نشود، حرفی برای گفتن ندارم. در حال حاضر روی تدوین بخش های گرفته شده ی مجموعه کار می کنیم و هنوز با پروژه قطع رابطه نکردم اما از آن طرف هم مشغول پروژه دیگری هستم.