به گزارش پارس ، سردار اسماعیل احمدی مقدم در گفت وگو باایسنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر کاندیداتوری فرمانده اسبق ناجا در انتخابات ریاست جمهوری و شائبه حمایت پلیس از وی، گفت: در مورد این مسئله که آیا این فرد در میان کارکنان نیروی انتظامی محبوبیت دارد یا این فرد گزینه انتخابی کارکنان ما است یا خیر مورد سنجش قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه ممکن است از آنجایی که دوران فرماندهی این فرد موفق بوده، این شائبه حمایت، به وجود بیاید، گفت: دراین هشت سال تقریبا ۵۰ درصد از پرسنل نیروی انتظامی تغییر یافته اند، اما طبیعی است که هر کاندیدا که در دوران تصدی گری اش مدیریت خوبی داشته، پرسنل اش به آن رای دهند.

فرمانده ناجا از منع کارکنانش برای استفاده از ابزار و امکانات پلیس برای جانبداری از کاندیدا ها خبرداد و گفت: ماموران از این کار به طور کلی منع شده و تیم های حفاظت و بازرسی پلیس اقدام به مراقبت می کنند.

احمدی مقدم با اشاره به حساسیت انتخابات شورا نسبت به ریاست جمهوری در جانبداری مامورانش، گفت: انتخابات شورا محلی است و ممکن است اقوام ماموران نیز در این انتخابات شرکت کنند اما مراتب به ماموران گوشزد و مراقبت های لازم درون سازمان با بکارگیری نیروهای حفاظتی و بازرسی افزایش داشته است.

به گفته وی، مردم، کاندیدا و روسای ستاد می توانند در صورت مشاهده تخلف مامور پلیس، مراتب را اطلاع داده و نسبت به ارائه شکایت اقدام کنند.