یداله مشتاقی با بیان اینکه تعداد 56 نفر در حال گذراندن طرح هستند اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکت ها اعلام آمادگی نسبت به جذب کارورز کرده‌اند، متاسفانه کارورزان عزیز حاضر به گذراندن دوره نیستند و تمایلی به کارهای فنی ندارند که از جوانان فارغ التحصیل جهت طرح کارورزی دعوت بعمل می آید.

وی از آغاز فرایند بیست و نهمین جشنواره امتنان از کارگران،گروه های کار و واحدهای نمونه استان بوشهر خبر داد و افزود: علاقمندان و متقاضیان جامعه کار و تلاش استان از 25 آذرماه لغایت 25 دی ماه سال جاری فرصت دارند نسبت به ثبت نام در سامانه به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir اقدام کنند.

مشتاقی خاطر نشان کرد: سامانه مذکور ویژه علاقمندان کارگر، گروه های کار و واحدهای نمونه در بخش صنعت، خدمات و کشاورزی می باشد و این عزیزان می بایست با مراجعه به این سامانه مشخصات عمومی خود را ثبت و جهت تکمیل ثبت نام، مدارک و سوابق خود را از طریق سامانه مذکور ارسال کنند.

وی ادامه داد: پس از انجام مراحل داوری، منتخبین در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی به مرحله ملی راه می یابند و مورد ارزیابی کمیته داوری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار می گیرند.

مشتاقی خاطر نشان کرد: همچنین متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دشتی مراجعه کنند.