به گزارش پارس به نقل از فارس از دشتستان، محمود احمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رفاه و وضعیت معیشتی مردم از مأموریت های مهمی است که سازمان تعزیرات حکومتی به آن توجه داشته و در قالب مأموریت های مدون برای دستیابی به آن تلاش کرده است.

وی افزود: محکومیت قاچاق شیرآلات بهداشتی در شعبه ویژه تعزیرات حکومتی گلوگاه شهید صلاحی دشتستان از اقداماتی است که با فعالیت های نظارتی شاهد بوده ایم.

احمدی خاطرنشان کرد: طی بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در گلوگاه شهید صلاحی دشتستان تعداد ۱۱ کارتن از انواع شیرآلات بهداشتی که به صورت غیر قانونی وارد شده بود، کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر بیان داشت: با اعلام شکایت گمرکات استان مبنی بر قاچاق بودن کالای مکشوفه، پرونده ای در همین زمینه تشکیل و به منظور رسیدگی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مستقر در همان گلوگاه ارجاع داده شد.

وی عنوان کرد: شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مستقر در گلوگاه شهید صلاحی دشتستان با احضار مالک کالا و استماع دفاعیات مشارالیه تخلف انتسابی را محرز تشخیص داد و متخلف را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت مبلغی بیش از بیست و هفت میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

احمدی در ارتباط با وضعیت رأی صادره در ارتباط با قاچاق شیرآلات بهداشتی، اذعان داشت: رأی صادره حضوری و قطعی است.

وی با اشاره به جریمه عرضه کننده سوخت خارج از شبکه در تعزیرات حکومتی شهرستان کنگان گفت: پرونده عرضه کننده خارج از شبکه مقدار ۵ هزار لیتر سوخت نفت گاز با شکایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کنگان مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان بوشهر اذعان داشت: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کنگان با احضار متهم و استماع دفاعیات مشارالیه و با بررسی محتویات پرونده و جوابیه استعلامات دریافتی از مراجع ذیصلاح قانونی تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلف را علاوه بر برگشت فرآورده نفتی مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت مبلغ چهل و پنج میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که رأی صادره اجرا و پرونده مختومه اعلام شد.