مدیر عامل انجمن حافظان طبیعت ساوه در این باره گفت: محیط بانان از قبل در جریان بودند که متخلفین بوسیله یک خودروی پراید سفید وارد منطقه شده اند، بنابراین به محض مشاهده خودروی مذکور در یکی از مسیرهای فرعی، از خودروی سازمانی پیاده شده و با نشان دادن تابلوی ایست دستور توقف به راننده پراید را صادر نمودند.

مهدی فرقانی پور اظهار داشت: راننده خودروی پراید پس از مشاهده محیط بانان با افزایش سرعت خودرو به عمد محیط بان سید علی لنگرودی را زیر گرفته و سپس متواری گردید.

شکارچیان متخلف محیط بان ساوه را با خودرو زیر گرفتند (+عکس)

پس از این حادثه با تماس تلفنی دیگر محیط بان حاضر در صحنه، عوامل اورژانس و نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر شده و محیط بان مجروح را به بیمارستان منتقل نمودند.

در این عکس خون هایی که از سر و گوش های محیط بان سید علی لنگرودی بر روی آسفالت جاری شده است را مشاهده می کنید.

شکارچیان متخلف محیط بان ساوه را با خودرو زیر گرفتند (+عکس)

محیط بان سید علی لنگرودی جهت مداوا به بیمارستان شهریار تهران منتقل شده و هم اکنون در بخش ICU این بیمارستان بستری می باشد.

متاسفانه سید علی لنگرودی بر اثر ضربه شدید از ناحیه سر و گردن دچار آسیب و خونریزی شده و احتمال ضربه مغزی و بروز عوارض ناشی از آن وجود دارد.

وی در حال حاضر سطح هشیاری مناسبی نداشته و توان حرکت دادن اندام های حرکتی خود از جمله دست ها و پاها را ندارد، اما به گفته پزشکان خونریزی مغزی وی متوقف شده است.

مهندس علی لنگرودی کارشناس ارشد محیط زیست و معاون اداره محیط زیست ساوه 33 ساله بوده و دارای یک دختر هفت ماهه می باشد.

با تلاش نیروهای محیط زیست و پلیس آگاهی شهرستان ساوه تحقیقات برای شناسایی عاملین این حادثه آغاز شده است.
 

کنترل دوربین های مدار بسته متعلق به یک واحد دامداری که در مسیر محل حادثه قرار دارد، تصاویری از خودروی متخلفین را ثبت نموده است.
 

شکارچیان متخلف محیط بان ساوه را با خودرو زیر گرفتند (+عکس)

همچنین مامورین منزل پدری متهم در یکی از روستاهای همان منطقه را شناسایی نموده و شماره پلاک خوردو را نیز به دست آورده اند.

شناسایی عاملین این حادثه تلخ تقریبا قطعی بوده و بزودی متخلفین دستگیر و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.