حجت الاسلام اسماعیل صادقی  اظهار کرد: بر اثر تیراندازی ناشی از یک اختلاف خانوادگی خانم وکیل در دفتر کارش به قتل رسید و یک نفر مجروح شد.

این مقام قضایی ادامه داد: ساعت 22 روز گذشته احدی از وکلای (خانم) دادگستری قزوین که دارای اختلاف خانوادگی با شوهرش بوده به همراه منشی خود، که برادرزاده اش بوده با سلاح کلت کمری در دفتر وکالت مورد جرح قرار می گیرند که متاسفانه خانم وکیل بلحاظ شدت جراحات در بیمارستان فوت می کند.

وی افزود: متهم پس از ایراد جرح از محل متواری که سریعاً با هماهنگی با اینجانب و توسط بازپرس کشیک دادسرا دستور قضایی بر اجرای طرح مهار و دستگیری وی صادر و متهم در کمتر از یک ساعت در عوارضی قزوین دستگیر شد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی عنوان کرد: متهم در هنگام دستگیری مبادرت به خوردن قرص برنج نموده و به شدت دچار مصدومیت می شود و پس از انتقال به بیمارستان تحت مراقبت مامورین، بستری و تحت درمان قرار گرفته و در حال حاضر وضع جسمی وی وخیم گزارش گردیده به نحوی که قادر به بازجویی نیز نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان با ابراز گلایه از نحوه اطلاع رسانی شتاب زده در خصوص این حادثه اظهار داشت: متاسفانه علیرغم تاکید بر پرهیز از هیجان و شتاب در نحوه اطلاع رسانی در خصوص پرونده های قضایی، در حادثه اخیر نیز بر اساس اظهارنظرهای شهروندان حاضر در صحنه شاهد انتشار اخبار مختلف در خصوص انگیزه قاتل و نحوه ارتکاب قتل بودیم و بلافاصله در فضای مجازی گمانه زنی ها و شایعات در گروه ها و کانال های مختلف نشر داده شد.

وی از رسانه ها و مدیران گروهها و کانال های تلگرامی معتبر درخواست کرد هرگونه اطلاعات و اخبار را فقط از منابع رسمی دریافت و براساس اظهار نظرهای شهروندان خبری را منتشر ننمایند.
عضو شورای مسولان قضایی استان از انجام تحقیقات تکمیلی در این زمینه خبر داد.