سرهنگ حامد محمودی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام محدودیت های ترافیکی مراسم رژه ۳۱ شهریور گفت: از ساعت ۲۳:۳۰ روز پنج شنبه ۳۰ شهریور ماه، آزاد راه تهران-قم از رمپ راستگرد جنوب به شرق بلوار علامه عسگری تا پایان مراسم مسدود و از تردد کلیه وسایل نقلیه عبوری جلوگیری بعمل خواهد آمد .

این مقام انتظامی گفت: از ساعت ۲۳:۳۰ روز پنج شنبه ۳۰ شهریور آزاد راه تهران-قم از لوپ راستگرد شمال به شرق بلوار علامه عسگری تا پایان مراسم مسدود و از تردد کلیه وسایل نقلیه عبوری جلوگیری بعمل خواهد آمد. 

وی افزود: از ساعت ۲۳:۳۰ روز پنج شنبه ۳۰ شهریور   ورودی های منتهی به زیرگذر دانشــگاه یادگار حضـرت امـام (ره) و ضلع غربی و شرقی مسدود و از تردد کلیه وسـایل نقلیه به استثناء اتومبیل شخـصیت های لـشـگـری و کشوری و مدعوینی که دارای کارت ورود مجاز هستند ، جلوگیری بعمل خواهـد آمد.

محمودی گفت: اعمال محدویـت و اجرای صحیح آن توسط پرسنل پلیس راه آزاد راه تهران- قم تا پایان مراسم انجام خواهد گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به این که اعمال محدودیت و اجرای صحیح آن توسط پرسنل پلیس راه آزاد راه تهران-قم تا پایان مراسم انجام خواهد گرفت، بیان داشت : از ساعت ۸:۳۰ روز جمعه ۳۱ شهریور مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران-قم از موقعیت پل فرودگاه مسدود و خودروهایی که قصد تردد به شهر تهران را دارند از طریق بزرگراه فرودگاه امام خمینی (ره) وارد آزاد راه تهران ساوه خواهند شد .

رئیس پلیس راه غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: از ساعت یک بامداد روز جمعه ۳۱ شهریور تا پایان مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم مطهر ، ممنوعیت توقف در آزاد راه تهران-قم از پل شهید کاظمی تا عوارضی تهران-قم در هر دو مسیر به جز خودروهایی که جهت جابجایی افراد رژه رونده در نظر گرفته شده است ، اعمال می شود.