برای بعضی از افراد بسیار دشوار است که به نیمه گمشده خود وفادار بمانند و افراد مشهور نیز از این قاعده مستثنی نیستند. کدام یک از ستارگان بیشتر از یک بار به طرف مقابل خود خیانت کرده است؟خودتان ببینید.

آرنولد شوارتزنگر

اوایل سال 2011 آرنولد شوارتزنگر به عنوان ترمیناتور، فرماندار سابق کالیفرنیا و یک مرد همه فن حریف که خود را وقف همسرش ماریا شریور و چهار فرزند زیبایشان کرده است شناخته شده بود. با این حال در ماه مه همان سال به طور کل وجهه اش تغییر کرد و برای چیز دیگری شهرت یافت. بر اساس گزارشی که روزنامه لس آنجلس تایمز نوشت او با مستخدمش، میلدرد بائنا وارد رابطه عاطفی شده و از او فرزندی داشت. بائنا در اکتبر سال 1997 صاحب نوزاد پسری شد در حالی که شریور در سپتامبر همان سال زایمان کرده بود.
افراد مشهوری که خیانتکاران زنجیره‌ای هستند

رابطه با مستخدمش تنها خطای او نبوده است. او همچنین با بریگیته نیلسن، همبازی خود در فیلم "سونیای سرخ" محصول سال 1985وارد رابطه شد. شوارتزنگر همانطور که در کتاب خاطرات خود با نام "یادآوری: داستان باورنکردنی و واقعی من" می نویسد، رابطه گرم و عاطفی خود را با نیلسن می پذیرد. طبق گزارش آسوشیتد پرس رابطه او با نیلسن قبل از ازدواجش با شریور بوده و همانطور که وی در کتابش توضیح می دهد داشتن رابطه با نیلسن باعث شده که شوارتزنگر متوجه شود که چقدر دوست دارد با شریور ازدواج کند.

ادی سیبریان

ادی سیبریان نه تنها به همسر سابقش رندی گلانویل که پیش از این مدل بوده خیانت کرده و رابطه ای را با لی ان رایمز، خواننده سبک کانتری آغاز کرده است، در حال حاضر نیز رایمز همسر سیبریان است. سیبریان پیش از این نیز به گلانویل خیانت کرده بود و با شینا ماری شی، ستاره سریال «قوانین وندرپامپ» وارد رابطه شده بود. شی در سال 2013 جزئیات این رابطه را در مجله آس ویکلی (US Weekly) بازگومی کند: «هفت سال پیش با ادی آشنا شدم، شش یا هشت ماه پیش بود که متوجه شدم ادی قبلا ازدواج کرده، وقتی رو در رو با هم صحبت کردیم انکار می کرد ولی در انتها همه چیز را پذیرفت. بعد از این اتفاق دیگر با او صحبت نکرده ام.»
افراد مشهوری که خیانتکاران زنجیره‌ای هستند

به گفته شی در سال 2009 سیبریان بار دیگر به سراغ او می آید در حالی که هنوز متأهل بوده و به طور همزمان با رایمز همبازی خود در فیلم "شفق قطبی" رابطه داشته است. در مدت زمان کوتاهی رابطه او و رایمز عمومی شده و گلانویل از سیبریان طلاق می گیرد. در آوریل 2011 او با رایمز ازدواج می کند.

جسی جیمز

"چندش" بهترین واژه برای توصیف این موجود خیانتکار است. این موتورسوار به تمام همسران خود از جمله ساندرا بولاک بازیگر معروف و برنده جایزه اسکار و کت وون دی ستاره برنامه "ال ای اینک" ((L.A.Ink خیانت کرده است.
افراد مشهوری که خیانتکاران زنجیره‌ای هستند

در مراسم اسکار سال 2010 بولاک که برنده بهترین بازیگر زن برای فیلم« نقطه کور» شده بود با شوق فراوان برای عشق بی شائبه همسرش نسبت به وی سپاسگزاری کرد. تنها چند روز پس از مراسم اسکار بولاک و همه دنیا از جایی که فکرش را هم نمی کردند غافلگیر شدند. گزارش ها نشان می داد در حالی که بولاک مشغول بازی برای فیلمش بوده همسر دوست داشتنی وی چندین رابطه نامشروع داشته است.

جیمز پس از جدایی از بولاک رابطه ناپایداری را با وون دی شروع می کند. آنها در ژانویه 2011 با هم نامزد می کنند ولی این نامزدی در سپتامبر 2011 به هم می خورد، بر اساس گزارشات جیمز در مدت نامزدی اش با وون دی با 19 زن دیگر رابطه نامشروع داشته است. وون دی در نوامبر 2011 در صفحه فیسبوک خود این چنین می می نویسد: «امروز با نوزدهمین دختر آشنا شدم. دختری که باید به لیست دخترانی که جیمز در طول یک سال گذشته با آنها رابطه داشته اضافه کنم. می دونم که لایق بدترین ها هستم. به شما هم گفتم، به همه شما، دلم می خواست که مجبور نباشم این حرف رو بزنم، همه شما بیشتر از اون چیزی که بدونید درست می گفتین.»

کلیر دینز

واینونا رایدر دوست دینز در سال 1997 وی را با بن لی آشنا کرد. دینز و لی تا سال 2003 با هم زندگی کردند تا اینکه شایعاتی درباره رابطه بین دینز و بیلی کروداپ، همبازی وی در فیلم «استیج بیوتی» بر سر زبان ها افتاد.
افراد مشهوری که خیانتکاران زنجیره‌ای هستند
در آن زمان کروداپ با مری-لوئیز پارکر، ستاره سریال "علف ها" (Weeds) که در سال های 2005 تا 2012 پخش می شد در رابطه بود و از قرار معلوم پارکر از کروداپ هفت ماهه باردار بود. سه سال بعد دینز به کروداپ خیانت کرد و در سال 2009 با هیو دنسی، همبازی خود در فیلم "عصر" (2007) ازدواج کرد.

تایگر وودز

آه، تایگر وودز! در سال 2009 خبر خیانت ستاره گلف به همسرش الین نوردگرن که یک مدل سوئدی است در همه جا پیچید. مشخص شد که وودز با 120 زن رابطه داشته است. طبق گزارشات نوردگرن که در حال حاضر همسر سابق وودز است هنگامیکه از خیانت همسرش خبردار شد او را با یک چوب گلف دنبال کرد. می توانید او را مقصر بدانید؟
افراد مشهوری که خیانتکاران زنجیره‌ای هستند

به نظر می رسید که وودز بعد از این خرابکاری از داشتن رابطه کناره گرفته است تا اینکه وی با لیندزی وان، اسکی باز و قهرمان المپیک اسکی وارد رابطه شد. این دو پس از مدتی از هم جدا شدند، بر طبق شایعات دلیل جدایی آنها خیانت وودز به وان بوده است. او با آماندا بوید همسر سابق جیسون دافنر که یک بازیکن گلف است وارد رابطه شده بود. وودز این شایعات را به شدت تکذیب کرد و وان علت جدایی شان را وجود مشکلات در زندگی شخصی شان دانست.

دین مک ‌درموت

ظاهراً دین مک درموت ستاره برنامه های واقع نما هنوز نیاموخته که خیانتکاران هیچگاه برنده نمی شوند. در ژوئن 2005 او یک مرد متأهل و همسر هنرپیشه کانادایی ماری جو استیس بود. آنها در سال 1993 ازدواج کرده بودند و دو فرزند داشتند. در جولای 2005 مک درموت کار بر روی فیلم "ذهنی فرای قتل" (Mind Over Murder) را برای شبکه تلویزیونی با توری اسپلینگ برای لایف تایم آغاز کرد. اسپلینگ نیز در هنگام ساخت این فیلم متأهل بود. ظاهراً زمانی که اسپلینگ و مک درموت همدیگر را ملاقات می کنند آتش عشق بینشان شعله می کشد. هر دوی آنها در طول کار بر روی فیلم اقدامات قانونی لازم را برای طلاق از شریک زندگی خود آغاز کردند و در مای می 2006 طی مراسمی با هم ازدواج کردند.
افراد مشهوری که خیانتکاران زنجیره‌ای هستند

با داشتن چندین برنامه تلوزیونی مشترک و چهار فرزند، همبستگی خانوادگی آنها در آتش خیانت مک درموت به اسپلینگ در حالی که برای کار به کانادا رفته بود به خاکستر بدل شد. زمانی که خبر خیانت مک درموت علنی شد وی دوره درمان خود را برای ترک عادات جنسی آغاز کرد.

کوبی براینت

گزارشات مختلفی درباره خیانت ستاره تیم بسکتبال لس انجلس لیکرز طی سال های متمادی وجود دارد. او در سال 2003 متهم به آزار جنسی متصدی رزرواسیون 19 ساله¬ی هتل کلرادو شد. درحالی که در نهایت پرونده تجاوز او مختوم اعلام شد وی داشتن رابطه جنسی را پذیرفت.
افراد مشهوری که خیانتکاران زنجیره‌ای هستند

ونسا براینت همسر این بازیکن در کنار او ماند. بر طبق گزارش روزنامه آنلاین اینترنشنال بیزینس تایمز ونسا تعداد زنانی را که کوبی تا سال 2011با آنها رابطه داشته 10 رابطه در سال تخمین زده که در طول زندگی مشترک شان در کل شامل 105 رابطه می شود. خانم براینت برگه های درخواست طلاق را در سال 2013 پر کرد ولی تقاضای خود را پیگیری نکرد.

چارلی شین

قبل از اینکه شین خون ببر در رگ هایش جریان داشته باشد (طبق اسطوره ها تنها خدایان، فناناپذیران و البته ببرها خون ببر در رگ هایشان جریان دارد. داشتن خون ببر سبب رویین تن شدن است. در مصاحبه ای شین ادعا می کند که خون ببر در رگ های او جریان دارد و به همین دلیل است که با مصرف آن همه مواد مخدر هیچ بلایی سرش نیامده است) و به ایدز مبتلا شود تلاش می کرد که یک فرد عادی و مرد خانه باشد با این حال وفاداری جزو خصوصیات بارز او نبود.
افراد مشهوری که خیانتکاران زنجیره‌ای هستند

در سال 2005 شایعه شد که شین به همسرش دنیس ریچاردز که تنها دو سال از ازدواجشان گذشته خیانت کرده است. خیانت او سبب شد همسرش در حالی دومین فرزند شین را هفت ماهه باردار بود برگه های طلاق را پر کند. شین مستقیماً تمام اتهامات مربوط به خیانت را رد کرد.

او ازدواج دیگری با بروک مولر داشت که با مشکلات فراوانی روبرو بود و ختم به خیر نشد. در سال 2010 رادار آنلاین و اینتاچ در گزارشاتی رابطه وی را با کارگران جنسی تایید کردند. او بارها در مقابل منزل یکی از کارگران جنسی دیده شده در حالی که سعی داشته با سبیل مصنوعی تغییر چهره بدهد. منبعی به رادار آنلاین گفته: «او همان چارلی سال های پیش است و هیچ تغییری نکرده است.»

وکیل شین اتهامات خیانتکاری را انکار کرده و به رادار آنلاین گفته: «زنی که در موردش صحبت می کنید خواهر یکی از هم کمپی های شین است. او 12 بار با شین تماس تلفنی داشته و شین تنها به دوازدهمین تماس او پاسخ داده. از آنجایی که شین می دانسته تحت تعقیب است و رفتن به منزل یک کارگر جنسی صورت خوشی نخواهد داشت از سبیل مصنوعی برای تغییر چهره استفاده کرده است.» او و مولر در سال 2010 با تلخی و نزاع برگه های طلاقشان را پر کردند.

آزی آزبورن

در ماه مه 2016 شارون بعد از 33 سال زندگی با آزبورن مچ او را در حال خیانت گرفت. طبق گزارشان آزبورن از چهار سال قبل با آریشگر خانوادگی شان، میشل پاگ وارد رابطه شده بود. پاگ در مورد رابطه خود با آزبورن این گونه می گوید: «رابطه ما مثل داستان های عاشقانه قدیمی بود، وقتی می گویم که او عاشقانه به من عشق می ورزید با تمام وجودم این حرف را می زنم... او از ابتدا به طور واضح از من خواست که با هیچ شخص دیگری وارد رابطه نشوم. رابطه ما واقعی بود.»
افراد مشهوری که خیانتکاران زنجیره‌ای هستند

ما برای پاگ متاسفیم چرا که آزی احساس مشابهی در این مورد ندارد. وکیل او به مردم گفت: «در طول 6 سال گذشته آزی با اعتیاد به رابطه جنسی کنارآمده است. او برای خانم پاگ متأسف است. پاگ این رابطه جنسی را بزرگ نمایی کرده است. آزی تمایل دارد تا از همه زنانی که با آنها رابطه داشته عذرخواهی کند. از زمانی که رابطه او با خانم پاگ علنی شد آزی تحت درمان قرار گرفت.
او از اثرات رفتار خویش بر روی خانواده اش شرمسار است و خداوند را سپاسگزار است. برای داشتن همسری بی نظیر همچون شارون که در کنارش ایستاده و از او حمایت می کند.» جالب است که آزی بعد ها به مجله تایمز لندن گفته: «من عضو یک گروه راک هستم، مگه نه؟ فکر نمی کنم که من یک معتاد جنسی باشم.»

کریس راک

کریس راک و همسرش مَلاک، پس از بیست سال زندگی مشترک در سال 2016 از هم جدا شدند. این کمدین اعتراف کرد که علت اصلی جدایی آنها خیانت و بی وفایی او بوده است. او در ماه مه 2017 به مجله رولینگ استون گفت که او به همسرش خیانت کرده و با سه زن دیگر رابطه داشته است، به گفته او یکی از این زنان جزو سلبریتی ها بوده است.
افراد مشهوری که خیانتکاران زنجیره‌ای هستند

او گفته : «من یک احمق واقعی بودم. گفته شده که من خیانت کردن رو حق خودم می دونم چون نان آور خانواده من هستم، این حرف ها چرند است. اشتباهات من کاملاً بزرگنمایی شده اند. اگر همسرت واقعا تو را دوست داشته باشد برای تو ارزش بالایی قائل است. ولی تو آنها را نامید می کنی.»

مجله پیج سیکس فاش کرد که ستاره ای که با راک رابطه داشته کسی نیست جزء کری واشینگتن. از قضا او و واشینگتن در فیلم "فکر می کنم عاشق همسرم هستم" محصول سال 2007 با هم همبازی بوده اند. در این فیلم شخصیتی که راک بازی می کند به همسرش خیانت می کند و با شخصیتی که واشینگتن بازی می کند وارد رابطه می شود.

طبق گفته های منبعی: «او در هنگام کار بر روی فیلم "فکر می کنم عاشق همسرم هستم" به همسرش خیانت کرد و با کری وارد رابطه شد. این رابطه تقریباً 6 ماه طول کشید تا اینکه همسر راک از این رابطه آگاه شد.» وکیل مدافعین راک و واشینگتن هیچ اظهار نظری در مورد اتهامات نکردند و معتقدند: «هیچ نقطه تاریکی در این پرونده وجود ندارد.»

کریستن استوارت

در جولای سال 2012 علیرغم اینکه استوارت با همبازی خود رابرت پتینسون در فیلم "گرگ و میش" (2009) در رابطه بود، عکسی از وی در حالی که روپرت ساندرز، کارگردان فیلم «سفید برفی و شکارچی»، را می بوسید منتشر شد. در آن زمان ساندرز با لیبرتی راس ازدواج کرده و صاحب دو فرزند بود. قسمت ناراحت کننده داستان این است که راس در فیلم "سفید برفی و شکارچی" نقش مادر استوارت را برعهده داشت.
افراد مشهوری که خیانتکاران زنجیره‌ای هستند

استوارت متن عذرخواهی از پتینسون را از طریق مجله پیپل منتشر کرد: «من برای صدمه ای که به نزدیکانم زده ام و برای شرمساری که به وجود آورده ام عمیقاً متاسفم. حماقت لحظه ای من مهم ترین چیز در زندگی من را به خطر انداخت. راب کسی است که من عاشقش هستم و بیشتر از همه برایم محترم است. من راب را دوست دارم.
واقعاً متأسفم.» این مسئله که آیا این اتفاق فقط یک بار پیش آمده و یا ادامه دار بوده است جای بحث دارد. آن طور که مجله پیپل گزارش داده رابطه استوارت و ساندرز ماه ها طول کشیده است. به هر حال ساندرز و راس از هم طلاق گرفتند. استوارت و پتینسون به منظور تور معرفی عمومی فیلم "گرگ و میش: سپیده ‌دم قسمت دوم" (2012) برای مدت کوتاهی با هم مصالحه کردند.

بن افلک

بن افلک قبول دارد که در زمان فیلمبرداری فیلم "بی باک" (2003) به نامزدش، جنیفر لوپز، خیانت کرده و با جنیفر گارنر وارد رابطه شده است. وی در مصاحبه ای با مجله پلی بوی گفت: «آنجا جایی بود که من زن زندگی ام را پیدا کردم. ما در جریان ساخت فیلم "پرل هاربر" با هم آشنا شدیم که مردم از ان متنفر هستند با این حال ما در جریان فیلمبرداری "بی باک" عاشق هم شدیم.»
افراد مشهوری که خیانتکاران زنجیره‌ای هستند

در آن زمان گارنر همسر اسکات فولی بود و متأسفانه ضرب المثل «از هر دستی بدی از همون دست هم می گیری» برای گارنر اتفاق افتاد. بعد از اینکه وی در آوریل 2017 برگه های طلاق را پر کرد آشکار شد که افلک در دوران تأهل نیز با لیندزی شوکاس، تهیه کننده برنامه «شب های شنبه» رابطه داشته است.

بر اساس گزارشات رابطه افلک با شوکاس از سال 2013، بعد از اینکه او در برنامه زنده «شب های شنبه» شرکت می کند آغاز می شود. منبعی در رادار آنلاین گزارش داده: «آنها در هتل های نیویورک و کانادا ملاقات های پنهانی داشته اند اما از ترس اینکه عکسی از آنها منتشر شود هیچگاه در مکان های عمومی ظاهر نشده اند. هرگاه در مکان های عمومی همدیگر رامی دیدند لیندزی به یک سو می رفت و بن درست در طرف مخالف او حرکت می کرد. طبق گزارشات رادار آنلاین شوکاس و افلک از طریق یک ایمیل مخفی با هم در ارتباط بودند.

علاوه بر این آنها در شهر لندن در جریان فیلمبرداری فیلم «لیگ عدالت» (2017) در کنار هم بودند. بن متعهد شده بود که بر روی حل مشکلات ازدواجش و کاهش تنش های موجود در رابطه ی بین خود و گارنر تمرکز کند. اما با این حال به ملاقات های پنهانی خود با لیندزی ادامه داد. نهایتاً لیندزی زنی بود که به همه امیدهای موجود برای آشتی بین بن و جن خاتمه داد. طبق گزارش جراید افلک و شوکاس همچنان در رابطه هستند.

دیوید بورناز

دیوید بورناز در طول ده سال اول زندگی مشترکش با جیمی برگمن یک فرشته نبود. در ماه مه 2010 ستاره سریال "استخوان ها" در مصاحبه ای با مجله پیپل پذیرفت که: «ازدواج ما به دلیل خیانت های من لکه دار شده است. تصمیم دارم صادق باشم. من فرد متعهدی نبودم.» بورناز ادعا می کند که یکی از معشوقه های او که بورناز از ذکر نام او خودداری کرد وکیل متبحری به نام گلوریا الرد را به خدمت گرفت و او را تهدید کرده که اگر سر کیسه را شل نکند و به او حق السکوت ندهد جزئیات رابطه شان را در جراید فاش خواهد کرد. او در ادامه توضیح می دهد: «من با زنی وارد رابطه شده بودم که از من درخواست پول کرد. احساس کردم که مورد اخاذی قرار گرفته ام.»
افراد مشهوری که خیانتکاران زنجیره‌ای هستند

طبق گزارش رادار آنلاین بورناز اخیراً به یک زن که نامش فاش نشده دو بار حق سکوت داده است. اما زمانی که این زن درخواست مبلغی بالغ بر 100.000 دلار می کند وی از پرداخت حق السکوت امتناع می کند. بورناز با کدام یک از زنان رابطه داشته است. آنطور که ادعا شده وی با ریچل یوچیتل و کریستینا هیگن رابطه داشته است.
هیگن از بورناز به دلیل ارتکاب آزارهای جنسی شکایت کرد. طبق گزارش سایت TMZ پرونده این شکایت با وعده های بورناز برای دادن نقشی خوب به هیگن بسته شد اما او هرگز به وعده خود عمل نکرد. بورناز و برگمن همچنان زندگی زناشویی مستحکمی دارند.

اسکات دیسیک

در طول رابطه نسبتاً طولانی اسکات دیسیک و کورتنی کارداشیان که به ده سال کشید شایعات بی وفایی دیسیک در همه جا منتشر شد. در مارچ 2008 کورتنی در سریال تلویزیونی واقع ‌نما "پا به ‌پای خانواده کارداشیان" اسکات را با پیامکی روبرو می کند که از یک زن دیگر در صندوق پیامک های اسکات پیدا کرده است.
افراد مشهوری که خیانتکاران زنجیره‌ای هستند
او سعی کرد که اشتباه خود را جبران کند و دیگر سراغ این کارها نرود، اما در جولای 2015 باز به عادت های قدیمی خود بازگشت. عکسی از او در کنار طراح مد، کوله بارتولی، در سواحل موناکو منتشر شده است. پس از انتشار این عکس اسکات و کورتنی از هم جدا شدند.

سیه‌نا میلر

اگرچه ممکن است سیه‌‌نا میلر بیشتر به عنوان دختر ساده و جوانی که جود لاو با رابطه داشتن با پرستار بچه به او خیانت کرده معروف شده باشد. خود میلر نیز در امر خیانت ید طولایی دارد. میلر در حالی که با لاو در رابطه بود با رابطه داشتن با بازیگر انگلیسی، دنیل کریگ به او خیانت می کند. پس از جدایی از لاو با بالتازار گتی که متأهل بود وارد رابطه شد.
افراد مشهوری که خیانتکاران زنجیره‌ای هستند
وی در نهایت با تام استاریج ازدواج می کند که حاصل این ازدواج دختری به نام مارلو است. طبق گفته های رادار آنلاین که در اکتبر 2015 منتشر شد این احتمال وجود دارد که میلر با برد پیت، تهیه کننده فیلم "شهر گمشده زی" (2017) وارد رابطه شده است چرا که درست در زمان فیلمبرداری این فیلم بود که از استاریچ جدا شد.

برد پیت

سبک و سیاق خیانت برد پیت به خوبی در شروع رابطه ی بد آوازه اش با آنجلینا جولی قابل روئت است. در اکتبر 2008 جولی در مصاحبه ای به مجله نیویورک تایمز گفت که فیلم "خانم و آقای اسمیت" (2005) را به فرزندانشان نشان خواهد داد زیرا: «کمتر کسی وجود دارد که به تماشای فیلمی بنشیند که پدر و مادرش در آن عاشق شده اند.» در دسامبر 2008 پیت به مجله رولینگ استون گفت که او و جولی در جریان فیلمبرداری عاشق هم شدند. طبق گزارش آس ویکلی "خانم و آقای اسمیت" در ژانویه 204 فیلمبرداری شده است یعنی تقریباً یک سال قبل از زمانی که پیت و همسر سابقش جنیفر انیستون برگه های طلاق را پر کردند.
افراد مشهوری که خیانتکاران زنجیره‌ای هستند

در اکتبر 2015 پیت تهیه کنندگی "شهر گمشده زی" محصول سال 2017 را که سیه‌نا میلر در آن ایفای نقش می کرد را بر عهده گرفت. طبق گزارشات این پروژه حسادت جولی را به شدت برانگیخته است. منبعی در این تاچ (In Touch) گفته: «از آغاز ساخت فیلم در ماه آگوست او (جولی) پیوسته نام سیه‌نا را از زبان پیت شنیده است. سیه‌نا روی اعصاب جولی راه می رفت. برد به جولی گفته که اجازه بدهد کارش را به عنوان یک تهیه کننده انجام دهد و جولی بر سر او فریاد زده و گفته که نمی خواهد او را در نزدیکی سیه‌نا ببیند.
آنجلینا کاملاً نسبت به رفتار پیت و سر و صدایی که وی در مورد سیه‌نا راه انداخته بود و اینکه بی صبرانه منتظر بود تا در یک فیلم از او بازی بگیرد حساس شده بود. آنجلینا به شدت از احساسی که بین آن دو وجود داشت نگران بود. حسادت او بر او غلبه کرد.» در سپتامبر 2016 برگه های درخواست طلاق را پر کرد. در تابستان 2017 پیت با میلر در ارتباط بود اگرچه میلر این شایعات را با تمسخر رد کرده است.

کریس براون

کریس براون برای حس حسادتی که داشت قادر نبود در یک زمان به یک زن وفادار باشد. او در سال 2013 در مصاحبه ای در شبکه رادیویی پاور 105.1 اعتراف کرد که او در یک زمان با دو زن رابطه داشته است. ریحانا و کراچی ترین. پس از اینکه او و ریحانا در بهار 2013 از هم جدا شدند براون به طرف ترین بازگشت. رابطه متزلزل آنها تا سال 2015 ادامه داشت تا اینکه ترین مطمئن شد که بهترین کار جدایی است زیرا زمانی که ترین و براون در رابطه بودند مدلی به نام نیا از براون باردار شد.
افراد مشهوری که خیانتکاران زنجیره‌ای هستند

حدوداً یک سال پیش براون در صفحه اینستاگرام شخصی خود مطلبی را در مورد عدم وفاداری خود به اشتراک گذاشت. او در این پست نوشته: «ما به شریک خود خیانت می کنیم ولی نمی خواهیم که شریک ما به ما خیانت کند، می دانید چرا؟ برای اینکه ما می دانیم خیانت کردن کار اشتباهی است! ما برای داشتن رابطه جنسی خیانت می کنیم درحالی که وقتی یک زن خیانت می کند از سر عشق و محبت این کار را انجام می دهد.
زن ها با مردی به تو خیانت می کنند که احتمال دارد جای شما را بگیرد. تعداد دفعاتی که ما مردها خیانت می کنیم بیشمار است با این حال زن ها برای بهترین خیانت می کنند. ما خیانت می کنیم ولی تحمل دیدن خیانت را نداریم. اگر به ما خیانت شود حس می کنیم که دنیا به آخر رسیده است. زن ها از عشق ورزیدن، متعهد و وفادار بودن نمی ترسند اما بعضی وقت ها این ما مردها هستیم که مشکل داریم.»

الیزابت تیلور

تعداد روابط خارج از ازدواج الیزابت تیلور از تعداد شوهرانش بیشتر بوده است. ازدواج کردن با 7 مرد کار شاقی است که این خانم انجام داده. بر اساس کتاب "الیزابت تیلور: چیزی شبیه این بانو وجود ندارد" او در حالی که با ادی فیشر ازدواج کرده بود با ریچارد برتون مردی که بعدها با وی ازدواج کرد وارد رابطه شد.
افراد مشهوری که خیانتکاران زنجیره‌ای هستند
در حالی که با برتون ازدواج کرده بود در دوران ماه عسل با همسر اول خود نیکی هیلتون رابطه داشت. طبق گزارشات وی با تونی کرتیس و رینیه شاهزاده موناکو که سال ها بعد با کریس کلی ازدواج می کند رابطه داشته است. گفته می شود تیلور در حالی که با مایکل ویلدینگ ازدواج کرده بود با فرانک سیناترا رابطه داشته و سیناترا اورا فریب داده است.

جک نیکلسون

جک نیکلسون از سال 1973 تا 1990 و به مدت 17 سال با آنجلیکا هیوستون زندگی می کرد. او در طول این 17 سال در هر فرصت مناسبی به هیوستون خیانت کرد. هیوستون در کتاب خاطرات خود با نام "مرا تماشا کن" ادعا می کند که در یکی از اولین قرارهای عاشقانه شان این بازیگر برنده جایزه اسکار ظاهر نشد تا بتواند به دیدار معشوقه سابق خود میشل فیلیپس از گروه موسیقی ماماز اند پاپاز برود. درکنسرتی که در هوای باز برگزار می شد جونی میچل، خواننده راک بر روی پای نیکلسون می نشیند درحالی که هیوستون در کنار آنها حضور داشته است.
افراد مشهوری که خیانتکاران زنجیره‌ای هستند
نیکلسون برای دوچرخه سواری با زنان فرانسوی هیوستون را در خیابان رها کرده، هیوستون بارها یادداشت های عاشقانه¬ی دختران مختلف و یادگاری هایشان را در مقابل در خانه ای که با نیکلسون در آن زندگی می کرد پیدا کرده است.

نیکلسون سرانجام در سال 1990 سر میز شام به هیوستون می گوید که از ربه‌کا بروساد صاحب فرزند شده است. چند روز بعد مجله پلی بوی در مقاله ای بازی نیکلسون و یک مدل را توصیف می کند که باعث عصبانیت شدید هیوستون می شود: او تأیید می کند قبل از جدایی به دفتر نیکلسون رفته و او را به باد کتک گرفته است.

لمار اودم

پس از طلاقش از کلویی کارداشیان که به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر و بستری شدنش در بیمارستان به تعویق افتاده بود لمار اودم به تعداد زیادی از روابط نامشروع خود در زمان ازدواجش با کارداشیان اعتراف کرد. اودم در مصاحبه ای با مجله آس ویکلی می گوید: «ازدواج من با کارداشیان برای من دروازه ای را به سوی زنان دیگر گشود که احتمالاً پیش از این به من علاقه ای نداشتند.
افراد مشهوری که خیانتکاران زنجیره‌ای هستند
وقتی که من مرد کارداشیان شدم و به تلویزیون راه پیدا کردم در نظر دیگران فریبنده و جذاب شدم. افرادی که حتی چیزی در مورد بسکتبال نمی دانستند به سراغ من می آمدند. خیانت و داشتن رابطه با زنان دیگر در دورانی که متأهل بودم تنها کاری است که از انجام آن پشیمان هستم. من کار درستی انجام ندادم. کاش می توانستم جلوی هوس خودم را بگیرم.»

جاستین تیمبرلیک

در حال حاضر که تیمبرلیک با جسیکا بیل ازدواج کرده و صاحب دو پسر شده است نام و آوازه روشنی دارد اما بیایید نگاهی به روزهایی که گذشته است بیاندازیم زمانی که او به لقب های نه چندان خوشایندی شهرت داشت. در سال 2009 در حالی که وی با بیل بود شایعاتی در خصوص رابطه پنهان او با ریحانا منتشر شد. منبعی در هالیوود گاسیپ بیان کرد که پس از مراسم جایزه میوزیک ویدئو ام تی وی ریحانا و جاستین به اتاقی در یک هتل رفته اند. طبق گزارش این منبع آنها تلاش کردند که این اتفاق را به شکل یک راز نگاه دارند اما جسیکا چند روز بعد از این ماجرا با خبر شد. پس از آن ریحانا و جاستین از طریق تلفن با هم در ارتباط بودند. ریحانا پشت تلفن از جاستین می پرسد: «آیا هنوز با جسیکا هستی؟» و او در جواب اشاره می کند که رابطه آنها بهتر شده است.
افراد مشهوری که خیانتکاران زنجیره‌ای هستند

ریحانا تنها زنی نیست که ادعا می شود با جاستین رابطه داشته است. آس ویکلی گزارش داده است که در سپتامبر 2010 جاستین سه شبانه روز را با الیویا مان گذرانده در حالی که به او گفته که مجرد است. طبق گفته های منبعی: «تیمبرلیک به همه اعلام کرده بود که رابطه او و جسیکا به پایان رسیده است در حالی در حقیقت این کارها را در خفا و دور از چشم جسیکا انجام می داد.» وکیل او تمام این ادعاها را رد کرده است.

ریتا اورا

اولین گزارش خیانت اورا زمانی مطرح شد که او در سال 2012 به تازگی با راب کارداشیان وارد رابطه شده بود با این حال تعریف هر دوی آنها از رابطه با هم تفاوت داشت. اورا به یک مجله استرالیایی گفته بود: «در حقیقت من هیچ وقت فکر نمی کردم که این یک رابطه است. صادقانه می گویم. من در ذهنم هیچ گاه این دوستی را بودن در یک رابطه تعریف نکردم. زمانی که از او جدا شدم گفتم: به این دلیل که من هیچ گاه حضور نداشتم، نمی دانم چطور باید اینکار را بکنم. این تمام چیزی بود که من گفتم و بقیه چیزها خود به خود اتفاق افتاد.»
افراد مشهوری که خیانتکاران زنجیره‌ای هستند

کارداشیان ماجرا را جور دیگری تصور می کرد. «او به من خیانت کرد. در زمانی که ما با هم بودیم او تقریباً با 20 مرد دیگر رابطه داشت.» او در صفحه توئیتر خود نوشت: «برایم جای سوال دارد حالا که ما از هم جدا شده ایم او با چند مرد دیگر رابطه خواهد داشت؟ وقتی زنی با رابطه داشتن با یک مرد به تو خیانت می کند این برای من قابل تحمل است. آدم ها اشتباه می کنند. به من اعتماد کن. من بارها بخشیده ام ولی زنی که با رابطه داشتن با بیش از 20 مرد درحالی که با یک مرد وفادار در رابطه است برای شخصیت خود احترامی قائل نیست... در طول مدت یک سال هر بار که او مرتکب اشتباه می شد من او را بخشیدم. مجبورم تا جایی ببخشم که او از من متنفر شود.»

اگرچه مورد آنها بسیار منحصر بفرد بود با این حال طبق گزارشات کارداشیان تنها مردی نبود که به کارهای اورا مشکوک بود. بر اساس سایت TMZ او در بین سال های 2013 تا 2014 با کالوین هریس در رابطه بوده و هریس به این دلیل از او جدا شده که رابطه اورا و جاستین بیبر در سر یکی از ضبط هایشان بیش از اندازه دوستانه شده است.