به گزارش پارس نیوز؛ محسن پیرهادی؛ عضو سابق شورای شهر تهران و فعال اصولگرا با توجه به شروع ماه محرم و صفر و خدمات ارزنده شهردار تهران در این ایام در سنوات گذشته اعلام کرد: شورای چهارم با تصویب مصوباتی ارائه خدمات به زائرین اربعین را در برنامه های خود داشت و شهرداری تهران نیز بر اساس همین مصوبات در حوزه های ایمنی، سلامت ، حمل ونقل و ... امکانات لازم را در اختیار زوار قرار می داد. شکل گیری ستاد اربعین شهرداری تهران یکی  از اقداماتی بود که برای ساماندهی هرچه بهتر خدمات صورت گرفت. در این زمینه ما شاهد بودیم که در ایامی که با پیک زوار در مرزها روبه رو بودیم، حضور شهرداری و خدماتی که ارائه می داد، حیاتی بودند. بر همین اساس مدیران شهری جدید می بایست مراسم اربعین و خدمات رسانی شهرداری تهران را جدی بگیرند.

 وی افزود: کمیته خدمات شهری، به عنوان سیزدهمین کمیته ستاد اربعین کشور با محوریت شهرداری تهران و برای ارائه خدمات شهری در مراسم اربعین حسینی در سال گذشته در ستاد اربعین وزارت کشور فعال شد و حتی نوع خدمات به گونه ای بود که مدیریت شهری کربلا نیز به تهران سپرده شد و نیروهای شهرداری در چند شهر دیگر عراق در مسیر زوار حضور فعال و خوبی داشتند. 

 پیرهادی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در مدیریت شهری تهران گفت: هرچند این تغییرات درحال انجام است و حدود دوماهی با شروع اربعین فاصله داریم اما در این مدت می توان هماهنگی ها لازم را انجام داد و پیش بینی ها را به سرانجام رساند تا خللی در خدمات رسانی صورت نگیرد. جدیت و اعتقاد مدیران جدید به چنین مراسم هایی می تواند تضمین کننده ادامه حضور شهرداری تهران در اربعین باشد. تمامی خدمات و فعالیت های نیروهای شهرداری و نیروهای داوطلب که از طریق این نهاد سازماندهی می شوند، براساس قانون و مصوبات شورا و وزارت کشور است و هرگونه خللی بدون شک باعث نارضایتی عمومی خواهد شد. در نظرسنجی های سال قبل، شهرداری تهران به عنوان یکی از نهادهای برتر در زمینه خدمات رسانی از سوی زوار انتخاب شده بود.