«29 تیرماه بنیتا 8 ماهه در حالی که در داخل خودروی پدرش قرار داشت و پدر وی برای بستن در پارکینگ، خودرو را ترک کرده بود، به همراه اتومبیل به سرقت رفت و انتشار خبر ربوده شدن وی موجی از احساسات مردمی را برانگیخت.
پیکر بی جان این کودک خردسال، روز 4 مرداد ماه در داخل خودروی سرقتی در پاکدشت پیدا شد.»
به گزارش ایرنا سردار عباسعلی محمدیان امروز( جمعه ) در حاشیه بازسازی صحنه ربودن بنیتا در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات حادثه پرداخت و ضمن قدردانی از مردم افزود: از لحظه اولیه اعلام حادثه واحدهای مختلف در صحنه حاضر و پرونده اولیه تشکیل شد.
وی با بیان اینکه یک ساعت پس از وقوع حادثه مامور پلیس آگاهی در کلانتری تحقیقات خود را شروع کردند افزود: برخی اقدامات پلیس ظاهری (قابل رویت برای مردم) و برخی با ابلاغ های داخلی انجام می شود که این کارها به موازات یکدیگر انجام شد.
سردار محمدیان خاطر نشان کرد: در جریان تحقیقات این پرونده گزارش های مختلفی از حدود هشت استان مختلف درخصوص موارد مشکوک خرید لوازم بچه دریافت شد که همه از طریق پلیس آگاهی استان های مختلف احراز هویت شدند.
وی ادامه داد: متهمان این پرونده بعد از طی کردن مسیر کوتاهی برای فرار از محدوده محل مسکونی را انتخاب کرده و خودرو را در شرایطی که کودک داخل آن بوده رها کردند.