اقبال شاکری در سیصد و شصت و دومین جلسه شورا با اشاره به ادامه پیگیری ها برای اعلام ساختمان های نا ایمن گفت: با همکاری دادستانی 7 ساختمان بزرگ در منطقه 12 و 6 ساختمان بزرگ در منطقه 6 شناسایی شده‌اند که از سوی دادستانی به آنها ابلاغ شده که در مهلت مقرر باید نسبت بهر فع موارد نا ایمن در ساختمان اقدام کنند.

شاکری گفت: از جمله این ساختمان‌های ناایمن می‌توان به مجتمع‌های تجاری اروپا ،نوشین، شیرین، اخوان، حکیم هاشمی، اسلامی در منطقه 12 و ساختمان های علاءالدین ،آلومینیوم، بهارستان و خانقاه در منطقه 11 اشاره کرد که برخی از آنها در محدوده قرمز قرار دارند و می بایست به سرعت نسبت به رفع موارد نا ایمن اقدام کنند.

شاکری در ادامه افزود: متاسفانه در این مورد نیز بار دیگر علاءالدین از اجرای حکم استنکاف کرده و این در حالی است که مدیریت ساختمان آلومینیوم مناقصه برگزار کرده و پیمانکار خود را نیز انتخاب کرده است .

شاکری در پایان خاطر نشان ساخت: برخی کارمندان نگران تغییرات هستند و امیدواریم اعضای شورای بعد کارمندان را از نگرانی خارج کنند.

وی افزود: در بین پرسنل افرادی هستند که به مانند مصوبات زنده شورا می‌باشند لذا این افراد نیز می‌توانند کمک خوبی برای اعضای شورای بعد باشند.