سردار بهمن امیری مقدم در مورد حمله به یک روحانی در شهرستان نیشابور گفت: ساعت ۲۲:۱۵ یکشنبه مردی موتور سوار به روحانی ۳۶ ساله که امام جماعت روستای معتمدیه شهرستان فیروزه و از فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر بود، در خیابان رازی نیشابور نزدیک و با افشانه فلفلی به او حمله ور شده بود.

وی افزود: پس از این اقدام سرنشینان ۲ خودروی پژو ۴۰۵ و پراید ۱۳۲ در محل متوقف و روحانی جوان را با ۱۶ ضربه چاقو مجروح کرده و به سرعت از صحنه متواری شده بودند.

امیری مقدم ادامه داد: روحانی جوان که لباس شخصی بوده بلافاصله به بیمارستان نیشابور انتقال و تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: وضعیت جسمانی این روحانی جوان که احمد نصرآبادی نام دارد خوشبختانه با تلاش پزشکان رو به بهبودی است و در تحقیقات اولیه اظهار داشته ضاربان هشت نفر بودند که با چاقو و چوب به او حمله ور شده اند.

امیری مقدم افزود: دستورات لازم با توجه به حساسیت موضوع صادر و پلیس با سرنخ‌های موجود و ردزنی‌های گسترده اطلاعاتی جستجو‌های خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان حمله به روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر آغاز کرده است.