سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، گفت: چندی قبل یک فقره درگیری بین سرنشین یک خودروی پراید عبوری با راننده خودرو روآ به مأموران پلیس گزارش شد.

وی افزود: در این درگیری راننده پراید پس از تخریب شیشه های خودرو روآ و مجروح نمودن راننده آن از ناحیه سر از محل متواری می شود.

مکرم تصریح کرد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ضمن شناسایی و تحقیق از شاهدان صحنه درگیری اطلاع پیدا کردند که یکی از شاهدان با گوشی تلفن همراهش اقدام به فیلمبرداری از صحنه درگیری نموده که با تصاویر بدست آمده از صحنه درگیری ماهیت راننده خودرو پراید به شماره انتظامی معلوم مورد شناسایی قرار گرفت.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهم پس از وقوع قتل متواری می شود، گفت: متهم در 27 خرداد با حضور در اداره دهم ویژه قتل خودش را به پلیس معرفی و تسلیم کرد و در اظهاراتش گفت: شب حادثه ترافیک شدیدی به علت تصادف بین دو دستگاه خودرو خاور و روآ در اتوبان آزادگان ایجاد شده بود.

در حین عبور از کنار آنها بودم که از راننده روآ درخواست کردم تا نسبت به بازگشایی اتوبان اقدام نماید و همین موضوع موجب درگیری من با راننده روآ شد؛ و با چوب دستی شیشه های آن را شکستم و بعد ضربه ای محکم به سر راننده آن زدم؛ راننده روآ با سری خون آلود روی زمین افتاد و من که تازه متوجه کارم شده بودم ، به سرعت با خودرو از محل متواری شدم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، گفت: با اعتراف اولیه متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت ازسوی بازپرس پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت