سردار محرم مجرد در نشست عمومی فرماندهان، روسا و مدیران ناجا با تبریک میلاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور و مشارکت حداکثری مردم برگزار شد و برگ زرین دیگری در تاریخ ایران اسلامی رقم خورد.

وی افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و با حضور گسترده و میلیونی توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

رئیس بازرسی کل ناجا ادامه داد: تأمین امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی بود و ناجا با به کارگیری تمام امکانات انسانی و لجستیکی در این امر ورود کرد، به گونه‌ای که عملکرد آن به اظهار رضایت مقام معظم رهبری منتج شد.

سردار مجرد ادامه داد: بنا بر دستور و تدبیر فرمانده ناجا سردار " حسین اشتری" مقرر شد از دست اندرکاران تأمین امنیت انتخابات تقدیر شود و پیرو این دستور و تدبیر و براساس ارزیابی‌های صورت گرفته و با همکاری معاونت عملیات، همکارانم در سه سطح (۱، ۲ و ۳) ارزیابی و شناسایی شدند.

وی خاطر نشان کرد: معیارهایی برای تشویقات در نظر گرفته شد که حضور فعال و ایفای نقش مستقیم، اثرگذار توأم با برنامه ریزی، طرح ریزی و سازماندهی یگان‌ها همچنین اعمال نقش مستقیم فرماندهی و حضور موثر برای نظارت بر واحدهای ستادی و اجرایی بخشی از این معیار‌ها بود.

رئیس بازرسی کل ناجا انجام اقدامات موثر در ایجاد و هماهنگی، برگزاری جلسات و تعاملات بین بخشی و فرابخشی و همچنین نقش موثر و تأثیرگذار در امور پشتیبانی و ... را از دیگر معیار‌ها برشمرد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: در فرآیند انتخاب برترین‌ها یک هزار و ۴۴۲ نفر شناسایی شدند که به تفکیک ۲۵۰ نفر مربوط به تشویقی سطح یک، ۵۰۱ نفر مربوط به تشویقی سطح ۲ و ۶۹۱ نفر حائز تشویقی سطح ۳ شدند.

وی گفت: امروز ۹۱ نفر از فرماندهان، مدیران و روسا و دیگر دست اندرکاران تأمین امنیت انتخابات ۹۶ با اهداء لوح و درج تشویقی تقدیر می‌شوند، همچنین از کارکنان مجاهد کلانتری حرم مطهر امام که در حادثه تروریستی روز چهارشنبه باواکنش سریع و قاطع، خوش درخشیدند با اعطاء درجه تشویقی و ارشدیت از سوی فرمانده ناجا تقدیر می‌شود.