حسین فتحی مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: شهرداری منطقه یک در ماه مبارک رمضان برنامه های گسترده ای برای حمایت از اقشار محروم جامعه تدارک دیده است، که این برنامه ها با مشارکت خیرین، خیریه ها و تشکل های مردمی واقع شده در سطح منطقه یک انجام خواهد شد .

وی گفت: به منظور ارتباط و همکاری بین رستوران ها وتالارهای سطح منطقه با هدف کمک به نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان جلسه هماهنگی طرح یه لقمه مهربانی با رئیس اتحادیه رستوران داران شمیران برگزار و طی آن رستوران ها و تالارهای شمال تهران با استقبال از طرح یه لقمه مهربانی اعلام مشارکت حداکثری جهت اطعام و کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان نمودند .

حسین فتحی افزود: این مرکز در این ماه با همکاری ستاد دیه استان تهران و خیرین این منطقه اقدام به برگزاری برنامه گلریزان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خواهد کرد و در شب ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) مراسم اکرام ایتام را با حضور مدیران ارشد شهرداری منطقه یک اجرا خواهد نمود .

وی خاطر نشان کرد: مرکز خدمات اجتماعی با همکاری ادارات اجتماعی نواحی 10 گانه، اقدام به جمع آوری متکدیان و پاکسازی معابر شهری می کند.