حسین توکلی گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اعم از دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی از دیروز یکشنبه ۷ خرداد از طریق سایت سازمان سنجش کشور آغاز شد. 

وی افزود: این ثبت نام تا روز ۱۳ خرداد ماه ادامه خواهد داشت و لازم است داوطلبان در مدت زمان اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به قرار گرفتن دفترچه راهنمای ثبت نام به روی سایت سازمان سنجش اظهارکرد: دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه‌های تکمیلی، هم زمان با ثبت نام داوطلبان از دیروز به روی سایت سازمان سنجش کشور قرار گرفته است. 

توکلی در خصوص رشته هایی که قرار است برای آن‌ها آزمون برگزار شود خاطرنشان کرد: پذیرش در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ برای ۶۷ کد رشته امتحانی به شرح مندرج در دفترچه راهنما انجام شده که پذیرش در ۲۰ کد رشته با آزمون و ۴۷ کد رشته دیگر بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود. 

وی در رابطه با زمان در نظر گرفته شده برای مراجعه داوطلبان به سایت سازمان سنجش جهت دریافت پرینت کارت ورود به آزمون تصریح کرد: داوطلبان از روز ۱۰ مرداد تا ساعت ۲۴ روز ۱۲ مرداد مهلت خواهند داشت تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام کنند.