در جریان این نزاع خانوادگی پسر جوان خواهرش را در برابر چشمان خواهرزاده‌هایش با شلیک گلوله به قتل رساند و گریخت.

چند روز قبل به مأموران کلانتری اهری فردیس کرج خبر رسید زن جوانی بر اثر شلیک گلوله در خانه ناپدری‌اش به‌شدت مجروح شده است. دقایقی از این حادثه می‌گذشت که مأموران به محل حادثه رسیدند و همزمان با حضور آنان پیکر نیمه جان زن جوان توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

شواهد نشان می‌داد برادر ناتنی زن جوان عامل این حادثه است. این خواهر و برادر ناتنی از مدت‌ها قبل با یکدیگر دچار اختلاف بودند و دقایقی پیش از این حادثه با بالا گرفتن اختلافات‌شان با یکدیگر درگیر شده بودند. پس از آن نیز برادر با شلیک گلوله به خواهر ناتنی‌اش محل را ترک کرده و گریخته بود.

سلاحی که در این حادثه از آن استفاده شده بود از نوع شکاری بود و ساچمه‌های آن آسیب زیادی به زن جوان زده بود. پزشکان تلاش زیادی کردند تا او را نجات دهند اما 2روز پس از حادثه زن جوان به‌دلیل شدت جراحات وارده روی تخت بیمارستان جانش را از دست داد.

جزئیات جنایت

با مرگ زن جوان، این جنایت به قاضی رسول نقی‌زاده رازلیقی، بازپرس جنایی دادسرای فردیس گزارش و به دستور او تحقیقات در این‌باره آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد روز حادثه زن جوان برای دیدن پدر ناتنی‌اش همراه با 2پسر 3و 12ساله‌اش به خانه او رفته بود اما در آنجا برادر ناتنی‌اش با او درگیر شد. آنها از قبل با یکدیگر دچار اختلاف بودند و آن روز پسر جوان بعد از جر و بحث با خواهرش ناگهان سراغ اسلحه شکاری‌اش رفت و آن را مسلح کرد.

هیچ‌کس فکر نمی‌کرد این تهدید جدی باشد اما او سلاح را به سوی خواهرش نشانه گرفت و شلیک کرد. هنگام وقوع حادثه فرزندان خردسال زن جوان در آنجا حضور داشتند و صحنه دلخراشی را شاهد بودند. یکی از آنها گفت: ما همراه مادرمان برای دیدن پدربزرگ مان به خانه او رفته بودیم اما دایی مان هم آنجا بود که با مادرمان درگیر شد و با تفنگ به او شلیک کرد.جوان خشمگین بعد از این حادثه همراه با پدرش گریخت بدون اینکه هیچ‌کس از مقصد آنها اطلاعی داشته باشد.

در تعقیب قاتل فراری

بازپرس نقی‌زاده با اعلام این خبر به همشهری گفت: به‌دنبال وقوع این قتل خانوادگی، محل جنایت پلمب شد و تیم ویژه‌ای از مأموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای دستگیری متهم فراری آغاز کردند.