سرهنگ علی آزادی اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا زنجان طی رصد و گشت زنی های مستمر در فضای مجازی موفق به شناسایی و دستگیری اعضای یک باند 13 نفره جرایم اینترنتی شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: اعضای این باند از طریق ایجاد درگاه بانکی ، سایت های غیر مجاز و شرط بندی، مرتکب جرایم اینترنتی شده و توانسته بودند در مدت زمان کوتاه مبالغ هنگفتی را به صورت غیر قانونی و مجرمانه کسب کنند.

سرهنگ آزادی با اعلام اینکه متهمان دستگیر شده به طور متوسط بین 25 تا 30 سال سن دارند خاطر نشان کرد: از اعضای  دستگیر شده 510 میلیارد ریال وجه نقد توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه متهمان دستگیر شده با پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند ، تصریح کرد : امروزه شاهد افزایش روز به روز قربانیان جرایم اینترنتی هستیم و افراد زیادی دارایی خود را از این طریق از دست می دهند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پلیس فتا جرایم را در فضای مجازی رصد و برخورد می کند گفت: تمامی اهداف و اقدامات پلیس فتا ، فراهم ساختن بستر مناسب و ایجاد امنیت در فضای مجازی است.

سرهنگ آزادی به جوانان توصیه کرد که در فضای مجازی فریب افراد شیاد را نخورده و به  سایت های غیر قانونی و غیر مجاز اطمینان نکنند.