محسن پیرهادی در رابطه با وضعیت محله شهدای گمنام منطقه 14 اظهار کرد: در حوزه سلامت، محیط زیست و خدمات شهری تأمین روشنایی معابر به ویژه بوستان های موجود در سطح محله، ساماندهی و بهسازی مسیل رودخانه ابوذر  و امحاء حیوانات موذی اعم از موش در دستور کار قرار دارد.

*محله شهدای گمنام- منطقه 14

وی تصریح کرد: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک محله نیز پیشنهاداتی از سوی شورایاران مطرح شده که از آن جمله می توان به تعمیر و بهسازی علائم ترافیکی و راهنمایی، نصب و راه اندازی علائم عمودی ترافیکی و راهنمایی مسیر در سطح محله اشاره کرد.

پیرهادی با اشاره به بررسی موضوعات  در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله شهدای گمنام گفت: نامگذاری خیابان به نام سردار احمد باریاب از مواردی که پیگیری می شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اهالی محله درخواست استقرار کانکس پلیس و حضور  مستمر در محله را داشته اند که این موضوع به ناجا ارجاع داده شده است.

*محله ابوذر - منطقه 14

رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران در خصوص وضعیت محله ابوذر  واقع در منطقه  14 گفت: پیش بینی احداث بوستان و فضای سبز در سطح محله، اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ و امحاء حیوانات موذی اعم از موش در حوزه سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در دست پیگیری است.

وی تصریح کرد: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک محله نیز مواردی از جمله ترمیم  و لکه گیری روکش آسفالت معابر، تخصیص خطوط تاکسیرانی، اتوبوسرانی و افزایش تعداد ایستگاه های موجود در سطح محله در دستور کار قرار دارد.

پیرهادی ادامه داد: احداث مجموعه ورزشی چند منظوره و زمین چمن مصنوعی در سطح محله، احداث فضاهای فرهنگی و  تجهیز خانه ورزش به وسایل ورزشی و کف پوش مناسب، تجهیز ساختمان سرای محله، ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی اعم از اعتیاد و توزیع مواد مخدر و  تجهیز ساختمان خانه سلامت محله به ملزومات درمانی و اداری از مواردی  است که در حوزه فرهنگی و اجتماعی در دست بررسی است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: در راستای بررسی و رسیدگی به مشکلات محلات شهر تهران از ابتدای دوره چهارم شورای شهر تهران و در طی سه سال و نیم مسئولیت خود، به مشکلات و مطالبات 227 محله شهر تهران رسیدگی کرده و علاوه بر دیدار با شهروندان محلات و یا دریافت مشکلات و خواسته ها از طریق شورایاران و فعالان مناطق، کمبودها را به دستگاه و سازمان های ذیربط در شهرداری تهران ارجاع داده و پیگیر حل مشکلات شده است.