شامگاه 29 بهمن سال 94 ماموران شهرداری در خیابان کردستان جنوبی، نبش خیابان 21 به یک بسته مشکی‌ رنگی برخورد کردند. پس از باز کردن کیسه پلاستیکی با دست و پای بریده یک انسان روبه‌رو شدند که با دستور بازپرس جنایی تحقیقات پلیسی دراین باره آغاز شد.

بررسی‌‌ ها نشان می‌داد با توجه به ناخن‌های مصنوعی، مقتول باید یک زن باشد. با بررسی پرونده افراد گمشده ماموران به پرونده یک زن 35 ساله رسیدند.

خانواده او در پزشکی قانونی حاضر و هویت او را از روی ناخن‌های مصنوعی تائید کردند. با تحقیق از خانواده مقتول معلوم شد آنها به خواستگار 44 ساله دخترشان به نام «حمید» مشکوک هستند.

این مرد بازداشت شد و در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و به افسر تحقیق گفت: من و عاطفه چند سال قبل به طور اتفاقی دوست شده و ارتباطمان شکل گرفت. خانواده‌هایمان در جریان بودند. می‌خواستیم ازدواج کنیم که دچار اختلاف شدیم. آن روز او به خانه‌مان آمد. با هم دعوایمان شد، به مادرم توهین کرد. دستانم را روی گلویش گره زدم که خفه شد. از ترس جسد او را مثله کردم. بعد داخل کیسه‌هایی ریخته و در خیابان رها کردم.

عامل جنایت در آخرین جلسه بازپرسی قتل را انکار کرد، اما با توجه به دلایل موجود در پرونده، برای او به اتهام مباشرت در قتل عمد و مثله کردن جسد جلب دادرسی صادر و پرونده برای محاکمه متهم به شعبه دوم کیفری استان تهران ارسال شد تا او محاکمه شود، اما قضات دادگاه به دلیل این‌که بقایای جسد هنوز پیدا نشده و نیاز به تحقیقات بیشتر در این‌باره است، پرونده را برای تحقیقات بیشتر به دادسرای جنایی بازگرداندند.