سرهنگ علی جعفری نژاد فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان، دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه ماموران واحد گشت یکی از کلانتری های این فرماندهی حین گشت زنی در حوزه خود به یک دستگاه خودروی پراید که با دو نفر سرنشین در مقابل منزلی پارک شده بود مشکوک و قصد بررسی آن را داشتند که سرنشینان خودرو به محض مشاهده مأموران از صحنه متواری شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: بلافاصله مأموران به تعقیب خودرو پرداخته و موفق شدند آن را متوقف کنند که در بررسی های صورت گرفته مشخص شد ،خودروی مذکور سرقتی است.

سرهنگ جعفری نژاد تصریح کرد: دربررسی های اولیه از متهمان مشخص شد همدست آنها در یکی از منازل در حال سرقت است که با اعترافات آنان نفر سوم نیز حین سرقت در منزل یکی از شهروندان شناسایی و دستگیر شد.

وی عنوان داشت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به سرقت دومیلیارد ریال اموال منازل شهروندان شامل طلا وجواهر و وجوه نقد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خاطر نشان کرد: در این رابطه مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد و تمامی محل های مورد سرقت شده و مالباختگان این سرقت ها شناسایی و پس از تنظیم شکایات ، متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ "جعفری نژاد" گفت: به منظور جلوگیری از سرقت منزل، ، به شهروندان توصیه می کنیم از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیاء قیمتی و اسناد و مدارک در منزل و محل هایی که سارقان به سهولت به آنها دسترسی پیدا می کنند خودداری کرده و حتی المقدور در صورت نگهداری این اشیاء‌ در منزل از گاوصندوق هایی که از استحکام لازم برخوردار است،  استفاده کنند.