محسن پیرهادی در خصوص وضعیت محله پرستار واقع در منطقه 14  گفت: ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم و مقابله با سد معبر به ویژه وانت بارهای میوه فروش ،تأمین روشنایی بوستان مقداد در سطح محله و امحاء حیوانات موذی اعم از موش در حوزه خدمات شهری در دست بررسی است.

محله پرستار - منطقه 14

وی تصریح کرد: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک نیز مواردی از جمله احداث پارکینگ طبقاتی با مشارکت بخش خصوصی، نصب تابلوهای چراغ راهنمایی رانندگی در پل اول بلوار ابوذر و همچنین نصب سرعت کاه در معابر مورد نیاز در سطح محله، ترمیم و ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺳﺎﺯﻱ ﺷﺒﻜﻪ ﻣﻌﺎﺑﺮ ﻣﺤﻴﻂ ﺷﻬﺮﻱ ﺑﺮﺍﻱ ﻣﻌﻠﻮﻟان و سالمندان اعم از نصب پل های کوتاه،  نصب سرعت کاه، نصب ترمز در رمپ های ادارات و سازمان ها در دستور کار قرار دارد.

*احداث زمین چمن فوتبال در سطح محله

پیرهادی ادامه داد: اعضاء شورایاری محله پرستار پیشنهاداتی را  در حوزه فرهنگی و اجتماعی مطرح داشته اند که از آن جمله می توان به  احداث مجموعه های ورزشی چند منظوره(زمین پینت بال، اسکواش، اسکیت و ...) ، احداث زمین چمن فوتبال در سطح محله با پیشنهاد تبدیل زمین ترابری به این منظور و ساماندهی کارگران فصلی در میدان 13 آبان اشاره کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به درخواست اهالی محل از نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت:  استقرار کانکس نیروی انتظامی در سطح محله و جلوگیری از سرقت و کیف قاپی در خیابان  مقداد و گلستان  از مواردی است که درخواست شده که این موضوع به ناجا ارجاع داده شده است.

*محله تاکسیرانی – منطقه 14

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در ادامه در خصوص محله تاکسیرانی واقع در منطقه 14 اظهار کرد: در این محله مواردی از جمله نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی و افزایش تعداد مخازن در سطح محله، ساماندهی مشاغل مزاحم و عاملین سد معبر اعم از سد معبر مغازه داران در سطح پیاده رو و وانت بارهای فروش میوه، تعویض و نوسازی وسایل بازی فرسوده در سطح بوستان های محله و تأمین روشنایی بوستان ها و معابر سطح محله در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک محله نیز موضوعاتی از جمله ترمیم و لکه گیری روکش آسفالت معابر و تخصیص ایستگاه اتوبوس در سطح محله پیگیری می شود.

*تجهیز خانه های سلامت سطح محله

پیرهادی با اشاره به پیشنهاد شورایاران محله در حوزه فرهنگی و اجتماعی گفت: توسعه فضای مسجد پنج تن آل عبا، احداث مجموعه ورزشی چندمنظوره، تجهیز خانه های سلامت سطح محله به امکاناتی نظیر فشار سنج و  تجهیز ساختمان سرای محله مطرح شده که در دست بررسی است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: افزایش گشت نیروی انتظامی در سطح محله به دلیل تردد اراذل و معتادین و تسریع در تکمیل عملیات عمرانی شبکه فاضلاب شهری در سطح محله از جمله مورادی است که درخواست شده که این موارد به سازمان های مربوطه ارجاع شده است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: در راستای بررسی و رسیدگی به مشکلات محلات شهر تهران از ابتدای دوره چهارم شورای شهر تهران و در طی سه سال و نیم مسئولیت خود، به مشکلات و مطالبات 227 محله شهر تهران رسیدگی کرده و علاوه بر دیدار با شهروندان محلات و یا دریافت مشکلات و خواسته ها از طریق شورایاران و فعالان مناطق، کمبودها را به دستگاه و سازمان های ذیربط در شهرداری تهران ارجاع داده و پیگیر حل مشکلات شده است.