رامبد جوان در ابتدای برنامه با پرداختن به موضوع بازی های دورهمی، گفت: تعطیلات عید فرصت مناسبی است تا در کنار هم جمع شوید و به جای گله و شکایت و دلخوری با هم بازی کنید.
 
کارگردان خندوانه شادی برنامه شب گذشته را به تمام کسانی تقدیم کرد که با جذب انرژی مثبت این حال خوب و شاد را به همه منتقل می کنند.
 
همچنین جوان در ادامه از شرکت کردن خود در مسابقه پانتومیم گفت و از حضور علیرضا خمسه بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون برای اجرای دیگر بخش خندوانه در شب گذشته خبر داد. 
 
خنداننده شو نیز در دومین شب از اجرا با داوری گوهر خیراندیش، کمال تبریزی و آتیلا پسیانی با حضور شرکت کنندگان به روی آنتن رفت. 
 
پس از یک رفت و برگشت رسانه ای خمسه با برعهده گرفتن بخش اجرای ادابازی، مراحل این بازی را بیان کرد و دو گروه شرکت کننده این بخش را نام برد. 
 
گروه پلنگ های خسته دانیال غفارزاده و شهریار خلدی به عنوان اولین تیم و رامبد جوان و نیما شعبان نژاد با عنوان گروه فرشتگان مامانی وارد استودیو شدند. 
 
ابتدا مسابقه ادا بازی با کری خوانی دو گروه و آوازخوانی جوان و شعبان نژاد آغاز شد و با آرای تماشاگران اولین نشان را گروه فرشتگان مامانی کسب کردند. 
 
دو گروه فرشتگان مامانی و پلنگ های خسته با حضور در گزارش پشت صحنه بازی ادابازی، به کری خوانی های مسابقه ادامه دادند و خمسه از مراحل مسابقه ادابازی و همچنین از قوانین برگزاری آن گفت. 
 
سپس با اجرای دومین شب از مسابقه ادابازی گروه فرشتگان مامانی با 12 امتیاز و پلنگ های خسته بر خلاف تمرین های بسیار تنها 2 امتیاز از آن خود کردند. 
 
گفتنی است؛  جوان در برنامه دیشب از قطعه و ویدیو جدید خندوانه با صدای اشکان خطیبی رونمایی کرد. 
 
در ادامه مسابقه ادابازی در بخش واژه های ترکیبی، گروه فرشتگان مامانی کار خود را با کسب 3 امتیاز شروع کردند و پلنگ های خسته با جمع آوری 4 امتیاز پای به مرحله سوم گذاشتند. 
 
در پایان دومین اجرای ادابازی گروه فرشتگان مامانی به مرحله بعدی این لیگ رسیدند.