تاثیر و قدرت این شبکه اجتماعی را نمی توان نادیده گرفت و بسیاری از کاربران باهوشِ این پیام رسان با ساخت کانال هایی با موضوعات جذاب و نمایش تبلیغ به اعضای کانال ها ،برای خود درآمد کسب می کنند با گذشت زمان نیاز به یک بستر مناسب برای ساماندهی و نظم بخشید به انتشار تبلیغات از سوی صاحبان کانال ها احساس شد.
 
فرادیده با تیمی خلاق از برنامه نویس های حرفه ای با شناخت کامل تلگرام  و فضای مجازی در صدد پاسخکویی به این نیاز برآمده است.
 
فرادیده اولین و تنها سایت تبلیغات گسترده بازدیدی (ویویی) در یک سامانه تحت وب است که با ایجاد فضایی امن و کاملا قابل رصد در تمامی مراحل ثبت و انتشار تبلیغ  امکان هر گونه خطا و تقلب را به صفر رسانده است .
 
 
 
امکانات استثنایی و کاربردی فرادیده
 
از جمله امکانات فرادیده عبارت است از:
 
    با عضویت در فرادیده بدون نیاز به ادمین کردن ربات در کانال ها میتوان تبلیغ ها را دریافت کرد 
    ادمین ها پس از انتشار تبلیغ در کانال خود ، میتوانند آمار بازدیدها و درآمد حاصل از آن را به صورت آنلاین و لحظه ای مشاهده کنند
    در آخر پس از پایان تبلیغ، ادمین ها درآمد حاصل از انتشار آگهی را در حسابِ پنل  خود میبینند و این مبلغ قابل برداشت است.
 
    جهت راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید
 
 
 
فرادیده؛ مطمئن با گستره ای به اندازه تلگرام
 
آمار های منتشر شده درباره تلگرام حاکی از آن است که تعدادکانال های فعال از 300 هزارکانال گذشته و این تعداد روز به روز در حال افزایش است و بطور میانگین هر کاربر ایرانی در 11 کانال تلگرامی عضو است این حجم فراگیری تلگرام در بین ایرانیان آن را بستر مناسبی برای اطلاع رسانی خدمات و محصول شما کرده است
 
فرادیده با بررسی کامل کانال ها این اطمینان خاطر را جهت واقعی بودن تمام اعضای کانالهای ثبت شده به صاحبان کالا و خدمات برای سفارش تبلیغ میدهد.
 
تبلیغ دهنده ها پس از انتشار اگهی شان قادر خواهند بود تبلیغ و کانال های که آن را منتشر کرده اند با دقت بالا از طریق پنل فرادیده رصد کنند و از واقعی بودن اعضای کانال ها و حقیقی بودن بازدید ها اطمینان حاصل کنند.
 
 
 
فرادیده؛  منبع مطمئن و پایدار درامد برای صاحبان کانالها
 
ادمینها و صاحبان کانالهای تلگرامی که در چهارچوب قوانین فعالیت می کنند، می توانند با ثبت نام در پنل فرادیده بدون دردسر به انبوه کانالهای تلگرامی بپیوندند. آگهی های تبلیغاتی را با توجه به شرایط کانالشان انتخاب کنند. آگهی را منتشر کنند . به صورت آنلاین و از طریق پنل در جریان ویو آگهی منتشر شده قرار بگیرند. آنلاین از درآمد کسب شده گزارش بگیرند و در هر زمان و با درخواست خودشان درآمد کسب شده را به حساب خود منتقل کنند.
 
 
 
فرادیده آماده همکاری با شرکتها و کانونهای تبلیغاتی
 
فرادیده برای شرکتها و کانونهای تبلیغاتی هم سهمی درنظر گرفته است که با توجه به جذابیت آن نمی توانند آن را نادیده بگیرند. این شرکتها برای اطلاع از نحوه همکاری با فرادیده با ما تماس بگیرند.