نتایج سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در تاریخ 6 دی 95 اعلام شد و در این آزمون،‌ وزارت آموزش‌وپرورش به جذب 10 هزار نیروی انسانی پس از انجام مصاحبه علمی و گزینش اقدام کرد.

آنگونه که شاپور محمدزاده سرپرست دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در رابطه با روند مصاحبه علمی و گزینش پذیرفته‌شدگان در سومین آزمون استخدامی می‌گوید: از تاریخ 15 دی تا 7 بهمن 95 روند بررسی مدارک، معاینات پزشکی و مصاحبه تخصصی پذیرفته‌شدگان انجام شد.پس از بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی، پذیرفته‌شدگان تا سه برابر ظرفیت برای گزینش معرفی شدند و نتایج مصاحبه تخصصی نیز به سازمان سنجش اعلام شد.

 تعدادی از ظرفیت‌های استخدامی آموزش‌وپرورش خالی مانده و مقرر شد تا این ظرفیت خالی تعیین تکلیف شود بدین منظور لیست دیگری از سوی سازمان سنجش به آموزش‌وپرورش اعلام و پس از مصاحبه با افراد جدید معرفی شده، فهرست نهایی اعلام  خواهد شد.

در همین رابطه آموزش وپرورش شهر تهران اعلام کرده بود: با توجه به اینکه در تاریخ دوم اسفند ماه 95 تعداد افراد زیاد دیگری به عنوان تکمیل ظرفیت جهت تشکیل پرونده و انجام مصاحبه اولیه توسط سازمان سنجش معرفی شده‌اند، اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی با تأخیر همراه خواهد بود.

هم‌اکنون آموزش و پرورش شهر تهران با صدور اطلاعیه‌ای عنوان کرده است: پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی در تاریخ 21 آبان 95 که در مرحله 5 تکمیل ظرفیت قبولی آنها در اسفندماه توسط سازمان سنجش اعلام شد، برای ارائه مدارک و مستندات، تشکیل پرونده اولیه و دریافت معرفی نامه برای انجام مصاحبه به آموزش و پرورش شهر تهران مراجعه کنند.

زمانبندی مراجعه افراد بدین شرح است:

خوشه شغلی دبیری معارف اسلامی، دبیری تربیت بدنی، مربی امور تربیتی در جنسیت مرد صبح چهارشنبه 11 اسفند 95 از ساعت 8:30 تا 11:30 صبح و خوشه شغلی آموزگار ابتدایی، آموزگار استثنایی و مشاور مدرسه در جنسیت مرد و زن بعدازظهر روز چهارشنبه 11 اسفند از ساعت 14 تا 16 .

خوشه شغلی هنرآموزی کامپیوتر، حسابداری و الکترونیک در جنسیت مرد روز شنبه 14 اسفند 95 از ساعت 8:30 تا 11:30 صبح و خوشه شغلی هنرآموزی کار و فناوری، مکانیک خودرو، الکترونیک و ساخت و تولید در جنسیت مرد بعدازظهر روز شنبه 14 اسفند از ساعت 14 تا 16.

خوشه شغلی دبیری فیزیک و دبیری شیمی در جنسیت مرد روز یک شنبه 15 اسفند 95 از ساعت 8:30 تا 11:30 و خوشه شغلی دبیری علوم تجربی، دبیری ریاضی و دبیری زیست‌شناسی در جنسیت مرد بعداز ظهر روز یک شنبه 15 اسفند 95 از ساعت 14 تا 16.

خوشه شغلی دبیری هنر در جنسیت مرد صبح دوشنبه 16 اسفند 95 از ساعت 8:30  تا 11:30 و خوشه شغلی دبیری ادبیات فارسی در جنسیت مرد بعدازظهر روز دوشنبه 16 اسفند از ساعت 14 تا 16.

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده اولیه استخدامی نیز بدین شرح است: ارائه تصویر کارنامه قبولی در آزمون کتبی سازمان سنجش.ارائه فرم اطلاعات فردی تکمیل شده گزینش که باید قبلا داوطلب از سامانه مربوطه دریافت کرده باشد. ارائه اصل و دو سری تصویر از گواهینامه فراغت از تحصیل. ارائه اصل و دوسری تصویر از تمام صفحات شناسنامه. ارائه اصل و دوسری تصویر از کارت ملی. ارائه اصل و دوسری تصویر از کارت پایان خدمت. 6 قطعه عکس جدید پشت نویسی شده.