محسن پیرهادی در رابطه با وضعیت محله قلهک ( منطقه 3)، اظهار کرد: در حوزه های سلامت، فرهنگی و اجتماعی، معماری و شهرسازی و عمران کمبودها شناسایی شده و در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: یکی از مواردی که باید در حوزه سلامت مورد توجه قرار بگیرد نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی، افزایش تعداد مخازن به منظور اجرای طرح تفکیک زباله است.

پیرهادی گفت: در بازدیدهایی که از محله قلهک صورت گرفته اهالی از فعالیت برخی از صنایع گلامند بوده به همین منظور ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم و عاملین سد معبر به ویژه دست فروشان جنب ورودی ایستگاه مترو در دست بررسی است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک محله قلهک افزود: جهت افزایش رضایتمندی شهروندان، بررسی امکان ساماندهی ایستگاه های تاکسی و اتوبوس در سطح محله و ساماندهی ترافیکی "خیابان دولت" و "خیابان شهید سرافراز" در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله نیز مواردی در دست بررسی است که از آن جمله می توان به امکان احداث فضاهای ورزشی و تفریحی در سطح محله، افزایش فضای سرای محله و بهبود امکانات موجود اشاره کرد.

وی ضمن اشاره به تسریع در روند صدور پروانه و اطلاع رسانی مناسب در خصوص بسته های تشویقی به منظور نوسازی و بهسازی بافت فرسوده، گفت: این اقدام موجب سرعت گرفتن در نوسازی بافت فرسوده می شود.

پیرهادی خاطر نشان کرد:  در حوزه نظارتی و حقوقی محله قلهک همچنین امکان جمع آوری دکل های مخابراتی به منظور جلوگیری از اثرات سوء آن بر سلامتی شهروندان در دست بررسی است.