محسن پیرهادی در رابطه با وضعیت محله شریف واقع در منطقه 2، اظهار کرد: در حوزه خدمات شهری، نظارت مستمر بر مراقبت و آبیاری بوستانهای محله و درختان موجود در سطح معابر و همچنین نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی ، شستشوی روزانه مخازن در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به تجهیز بوستان "نسیم" واقع در کوچه "لطفی" به وسایل ورزشی، بیان کرد: این موضوع به همراه تغییر نام میدان میوه و تره بار "طرشت" به نام "شریف" در دست بررسی است.

پیرهادی افزود: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک محله نیز مواردی از جمله بررسی امکان تکمیل عملیات عمرانی احداث زیرگذر تقاطع یادگار امام (ره) و خیابان شهید عموزاده، امکان احداث پارکینگ طبقاتی در محدوده ایستگاه مترو دانشگاه شریف، امکان ساماندهی مسافربرهای شخصی مستقر در ایستگاه مترو دانشگاه شریف، اجرای طرح تعریض خیابان نورزاد با تملک املاک معارض، بررسی امکان تبدیل خیابان نورزاد به پیاده راه، احداث پل روگذر سواره رو در تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) و خیابان شهید حبیب اله در دست پیگیری است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به درخواست های شورایاران محله شریف در حوزه فرهنگی و اجتماعی، گفت: احداث استخر در سطح محله، توسعه و تکمیل ساخت مسجد حضرت حجه الله (عج) واقع در خیابان آزادی، احداث مسجد امام سجاد (ع) ، تجهیز ساختمان سرای محله و ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی سطح محله از جمله موارد مطرح شده از سوی شورایاری است که در دستور کار قرار گرفته شده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: امکان بازنگری در طرح تفصیلی محله و قرار گیری قسمت اعظم محله در پهنه R122 و تبدیل خیابان نورزاد به پهنهM113 ، تسریع در روند صدور پروانه و اطلاع رسانی مناسب در خصوص بسته های تشویقی به منظور نوسازی و بهسازی بافت فرسوده به ویژه در خیابان نورزاد سایر مواردی است که در حوزه شهرسازی در دست پیگیری است.

وی با اشاره به پیشنهادات مطرح شده از سوی اهالی وشورایاری محله شریف، گفت: تلاش می شود با حمایت سایر اعضاء اعتبارات لازم جهت عملیاتی شدن درخواست های اعضاء در بودجه سال آتی شهرداری پیش بینی شود.

پیرهادی با اشاره به درخواست اهالی محل از سایر نهاد ها و سازمان ها، افزود: احداث درمانگاه در سطح محله توسط دولت یا بخش خصوصی، استقرار کانکس مخصوص نیروی انتظامی در ضلع شرقی مسجد حضرت حجه الله(عج) و پیش بینی  مراکز آموزشی از جمله در مقطع دبستان (دخترانه و پسرانه) در سطح محله از مواردی است که به دستگاه های مربوطه ارجاع داده شده است.