محسن پیرهادی درباره وضعیت محله عباسی واقع در منطقه 11، اظهار کرد: در حوزه های خدمات شهری، فرهنگی، معماری و عمران مواردی در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: در حوزه خدمات محیط زیست می توان به نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی، رفت و روب معابر و افزایش تعداد مخازن اشاره کرد که این موضوع در دست بررسی است.

پیرهادی گفت: ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم و عاملین سد معبر به ویژه واحدهای فروش موتور سیکلت، بررسی و اتخاذ تدابیر لازم به منظور جمع آوری مناسب پسماندهای محله و ممانعت از جمع آوری آنها از سوی  کارتن خواب ها، بررسی امکان تجهیز بوستانهای سطح محله به وسایل بازی کودکان و مبلمان در دستور کار قرار دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: در حوزه عمران محله نیز چند موضوع در دست بررسی است که از آن جمله می توان به امکان اصلاح هندسی معابر سطح محله، امکان تعریض معابر و کوچه ها به منظور سهولت تردد وسایط نقلیه و کاهش بار ترافیکی و امکان احداث پل روگذر یا زیرگذر سواره رو در تقاطع شیخ مهدی و رباط کریم به منظور خروج از بن بست شدن محله که تلاش می شود این موارد محقق شود.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه امکان احداث مراکز فرهنگی و ورزشی در سطح محله در دست بررسی است، گفت: علاوه بر این امکان تجهیز و نوسازی مبلمان و ملزومات اداری ساختمان سرای محله در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: در حوزه معماری و شهرسازی نیز امکان تسریع در روند صدور پروانه و اطلاع رسانی مناسب در خصوص بسته های تشویقی به منظور نوسازی و بهسازی بافت فرسوده در دست بررسی است.

پیرهادی در ادامه ضمن تأکید بر همکاری سایر سازمان ها و دستگاه ها در محلات با مدیریت شهری بیان کرد: ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی اعم از کارتن خواب ها و توزیع مواد مخدر از مواردی است که باید مورد توجه سازمان مربوطه قرار بگیرد.