سرهنگ منصور ملکی، فرمانده انتظامی این شهرستان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: در حدود ساعت 10 صبح پنجشنبه 5 اسفند ماه سالجاری، گزارش اسیدپاشی در یکی از آرایشگاه‌های شهرستان نهاوند به پلیس اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: به‌دنبال این خبر، مأموران در محل حادثه حاضر و مشخص شد که زن جوانی قصد سرقت طلاهای آرایشگر را داشته و زمانی که با مقاومت او روبه‌رو شده دست به اسیدپاشی زده است.

سرهنگ ملکی اظهار داشت: به‌دنبال این حادثه ‎کارآگاهان پلیس با بررس دوربین‌های مداربسته چهره متهم را به‌دست آوردند و با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند در کمتر از 3 ساعت بعد از اسیدپاشی عامل آن را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی نهاوند با اشاره به اینکه این متهم در بازجویی های انجام شده، هدف از اقدام خود را سرقت طلاهای زن جوان اعلام کرده است، افزود: بنابر اعتراف این زن، وی یک روز قبل از حادثه به آرایشگاه رفته و وقتی طلاهای زیاد این خانم را دیده وسوسه سرقت آنها را کشیده است.

رئیس پلیس نهاوند ادامه داد: متهم برای انجام نقشه شوم خود اقدام به تهیه اسید کرده و فردای آن روز با تهدید به اسیدپاشی قصد سرقت طلاهای زن آرایشگر را داشته و وقتی مقاومت زن جوان را می بیند از اسید استفاده می کند.

به گزارش خبرآنلاین، متهم این حادثه هم اکنون در بازداشت به سر می برد و تحقیقات در این باره ادامه دارد و زن جوان آرایشگر نیز به علت مصدومیت جدی از ناحیه صورت گردن و دست ها در یکی از بیمارستانهای همدان تحت مداوا است و روند درمان را طی می کند.