محسن پیرهادی درباره وضعیت محل کارون شمالی( منطقه 10) به لحاظ حوزه خدمات شهری، اظهار کرد: پیشنهاداتی در این بخش ارائه شده است که از آن جمله می توان ساماندهی مشاغل مزاحم و عاملین سد معبر از قبیل نمایشگاه های اتومبیل در سطح محله و امکان اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ و تخصیص سطل های تفکیک زباله های بازیافتی و پسماند خشک و تر و همچنین افزایش تعداد مخازن زباله در سطح محله اشاره کرد.

وی تصریح کرد: کاشت نهال، انواع گل و اصلاح چمن در سطح معابر، بوستان ها و خیابان های اصلی محله و امحاء حیوانات موذی اعم از موش سایر مواردی است که در حوزه سلامت پیگیری خواهد شد.

پیرهادی افزود: به منظور کاهش بار ترافیکی در محله کارون شمالی طرح هایی از جمله ساماندهی و اجرای تمهیدات ترافیکی به منظور رفع حجم بالای ترافیکی محدوده میدان میوه و تره بار، امکان بازگشایی کوچه های عطایی و شعبانی به منظور کاهش بار ترافیکی خیابان جیحون در دست بررسی است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله همچنین پیش بینی و احداث سالن های ورزشی چند منظوره، ارائه کارت های تخفیف به منظورافزایش بهره مندی سالمندان، دانش آموزان و افراد کم بضاعت محله از امکانات ورزشی و تفریحی سایر محلات و مناطق و تغییر نام کوچه "مرجان" به نام "شهید صابری نیا" در دست پیگیری است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در حوزه شهرسازی و معماری نیز درخواست های از اهالی محل داشته ایم مبنی برارائه مشاوره به مالکین بافت های فرسوده در خصوص طرح های تشویقی به منظوره ایجاد انگیزه در جهت بازسازی و نوسازی املاک فرسوده و همچنین امکان بازسازی و نوسازی املاک فرسوده با سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی که این موارد در دست بررسی قرار دارند.

پیرهادی افزود: جهت اجرای طرح های پیشنهادی در محله کارون شمالی تلاش می شود در روند بررسی بودجه 96 شهرداری تهران بودجه لازم پیش بینی شود.