محسن پیرهادی با اشاره به درخواست های مطرح شده از سوی شورایاری محله سلیمانی - تیموری واقع در منطقه 10، اظهار کرد: موارد مطرح شده در حوزه های مختلف از جلمه سلامت، خدمات شهری، معماری و فرهنگی دسته بندی شده اند.

وی تصریح کرد: در حوزه خدمات شهری پیشنهاد احداث بوستان و فضای سبز با پیشنهاد تملک باغات موجود در محله و همچنین احداث بوستان و فضای سبز ویژه بانوان و تجهیز و مناسب سازی و محصور کردن بخشی از محدوده پارک های محله برای بانوان شده است.

پیرهادی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که اکثر شهروندان در محلات با آن روبرو هستند، فعالیت مشاغل مزاحم است که شهروندان در محله سلیمانی - تیموری نیز با این مشکل روبرو هستند و به همین جهت ساماندهی مشاغل و صنایع مزاحم و عاملین سد معبر در خصوص صنوف موجود در سطح محله در دستور کار قرار دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران به بررسی امکان احداث میدان میوه تره بار در سطح محله اشاره کرد و گفت: علاوه بر این موضوع  بررسی امکان ترمیم و بهسازی سنگفرش بوستان ها در سطح محله ، بررسی امکان اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ و تخصیص سطل های تفکیک زباله های بازیافتی و پسماند خشک و تر در سطح محله به ویژه آپارتمان هایی با واحد های زیر 4 واحد و بررسی امکان جابه جایی و انتقال تیرهای چراغ برق فرسوده، مزاحم و خطر آفرین واقع در معابر کم عرض محله به منظور بازگشایی معابر سطح محله در دستور کار قرار دارد.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به درخواست های مطرح شده از سوی شورایاری محل در حوزه حمل و نقل و ترافیک و عمران، بیان کرد: امکان احداث پارکینگ طبقاتی، با مشارکت بخش خصوصی در سطح محله، نصب پل هوایی عابر پیاده مکانیزه در سطح محله، به ویژه در خیابان قزوین، مقابل پارک تهرانی، ساماندهی و اجرای تمهیدات ترافیکی در ارتباط با رفع سد معبر از سوی شورایاران عنوان شده که در دست بررسی است.

وی بیان کرد: اصلاح هندسی و مناسب سازی معابر کم عرض موجود در سطح محله، امکان تخصیص ایستگاه تاکسیرانی، ساماندهی و اصلاح هندسی مسیر ورودی وخروجی شهرک شهید باقری، خیابان قزوین، دو راهی قپان و خیابان رنجبر، تقاطع گلستانی و ترمیم و مناسب سازی شبکه  معابر و پیاده روهای موجود در سطح محله به منظور تسهیل در رفت و آمد معلولین  سالمندان از دیگر موارد در دست بررسی هستند.

پیرهادی ادامه داد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی محل نیز مواردی از سوی اهالی پیشنهاد شده که عبارتند از احداث سالن های ورزشی چند منظوره، احداث مراکز فرهنگی، آموزشی و تفریحی، احداث المان های شهری با محوریت فرهنگ ایثار در سطح محله که این موارد در دستور کار قرار گرفته اند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: بررسی امکان تملک املاک محدوده طرح یادگار، ساماندهی و تعیین تکلیف زمین انبار گلستانی در خیابان نوری، بررسی امکان تسریع و رفع مشکل صدور پروانه به منظور نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده در سطح محله و بررسی امکان بازسازی  و نوسازی املاک فرسوده با سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی از دیگر مواردی است که در دست پیگیری است.