سرهنگ نادر رحمانی درباره جزییات تصادفات ۲۴ ساعت گذشته درسطح جاده های کشور گفت: ساعت ٤:٢٠ سه شنبه در استان خراسان رضوی اتفاق افتاده، گفت: توجه نداشتن راننده اتوبوس به جلو باعث واژگونی این وسیله در محور کیلومتر ٣٠ چناران-قوچان شد که متاسفانه ٣ نفر کشته و ٧ نفر مجروح به جای گذاشت.

وی همچنین درباره تصادفی که بامداد امروز( سه شنبه) باعث خروج یک دستگاه اتوبوس بنز از جاده در شرق استان تهران شد، توضیح داد:ساعت ١ بامداد تخطی راننده اتوبوس از سرعت مطمئنه در محور کیلومتر دوم دماوند باعث این تصادف و مجروح شدن یک نفر شد.

اصفهان: تصادف ٣ وسیله ای

ساعت ٧:٥٠ دوشنبه، تصادف سه وسیله ای در محور کیلومتر ٣ بهارستان اتفاق افتاد که ٤ نفر مجروح به جای گذاشت. برخورد بین یک دستگاه اتوبوس ولوو، وانت نیسان و وانت زامیاد اتفاق افتاده که علت آن تخطی راننده اتوبوس از سرعت مطمئنه بوده است.

کرمان: باز هم بی احتیاطی اتوبوس ولوو

ساعت ١٠:٣٠ صبح دوشنبه، راننده یک دستگاه اتوبوس ولوو به دلیل توجه نداشتن به جلو در محور کیلومتر ٤٥ بهرامجرد-نگار واژگون و باعث مجروح شدن ٢ نفر از سرنشینان شد.

اردبیل: پنجمین حادثه با بی احتیاطی اتوبوس

این بار کیلومتر ١٣٠ کلور، شاهد بی احتیاطی راننده اتوبوس بود. تخطی راننده اتوبوس مان از سرعت مطمئنه باعث تصادف آن با یک دستگاه کامیون بنز و مجروح شدن راننده اتوبوس شد. تصادف ساعت ١١:٤٥ سه شنبه رخ داده است.

خراسان رضوی: برخورد دو اتوبوس

ساعت ٢٠:٣٠ سه شنبه، یک دستگاه اتوبوس به دلیل توجه نداشتن به جلو با یک دستگاه اتوبوس دیگر برخورد کرد و باعث مجروح شدن یک نفر شد. این تصادف در محور کیلومتر ٢٠ تربت حیدریه اتفاق افتاده است.