اولین قسمت از فصل دوم مجله تلویزیونی «180 درجه» 22 بهمن روی آنتن شبکه افق می رود.

به گزارش روابط عمومی برنامه «180 درجه»، فصل دوم مجله تلویزیونی «180 درجه» با تغییراتی نسبت به فصل اول از جمعه 22 بهمن همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از شبکه افق پخش خواهد شد.

فصل دوم این برنامه در فرم به گونه ای طراحی شده که ساختارش بیشتر مطبوعاتی است.

در سری دوم بیننده ها و حضار داخل استودیو حذف شده اند و در هر برنامه علاوه بر مجری و کارشناسان، یک هیأت همراه متشکل از خبرنگاران و فعالان حوزه مورد بحث، با طیف های فکری متفاوت حضور می یابند که این هیات همراه می توانند نقش جدی تری در پیشبرد موضوعات و نکات مطرح شده در برنامه داشته باشند و یا حتی ورودی جزیی تر به بعضی از مقولات داشته باشند.

فصل دوم «180 درجه» موضوعات مختلفی را که مبتلابه جامعه هستند مدنظر قرار می دهد که برای پرداخت فکری و عمیق از بازوهای محتوایی که همانا اصحاب رسانه و فعالان حوزه مورد بحث هستند بهره می برد. این افراد به گونه ای انتخاب می شوند که با پیشینه موضوعات آشنا باشند و بتوانند مباحث را به چالش بکشند و همچنین به تندتر شدن ریتم برنامه هم کمک کنند.

این برنامه به صورت یک مجله با آیتم هایی جدید تولید می شود که به فراخور موضوعات متغیر است. این بخش ها شامل اسکایپ بین المللی، مستند ویژه، آیتم نوستالژی و یک آیتم طنز میدانی با حضور امید مهدی نژاد خواهد بود که یک یا چند مورد از آنها در هر برنامه پخش خواهد شد.

به مانند سری گذشته سید مرتضی فاطمی علاوه بر اجرا، تهیه کننده و سردبیر این مجله تلویزیونی است و فواد صفاریان پور نیز کارگردانی را بر عهده دارد.

این برنامه روزهای جمعه ساعت 20:30 از شبکه افق پخش خواهد شد.