سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت:از لحظات اولیه پلیس آگاهی برای جلوگیری از تعرض به اموال صاحبان مغازه در پاساژ پلاسکو و تعیین تکلیف اموال زیر آوار مانده در کنار سایر رده های انتظامی در محل ریزش حاضر شد. 

وی ادامه داد: تیم های تشخیص هویت پلیس آگاهی برای شناسایی اجساد شهدا در همان لحظات اولیه در محل حضور داشتند. پلیس اگاهی  و سایر ماموران انتظامی از روز اول به صورت شبانه روزی حضور داشتند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران تا به حال گزارش سرقت یا فقدان وسایل از محل به پلیس آگاهی اعلام نشده است و هیچ تعرضی به اموال مردم نشده است. امنیت در محل ریزش و اطراف آن تامین است. 

محمدیان با بیان اینکه به دستور سردار ساجدی نیا رئیس پلیس تهران فعالیت اصناف تا شعاع 50 متری محل حادثه آغاز شده است، تاکید کرد: از شب گذشته تردد در محدوده ریزش عادی شده و فقط حد فاصل چهارراه فردوسی تا مخبرالدوله مسدود است. 

وی با اعلام اینکه بسیاری از هنرمندان و افراد دیگر برای کمک رسانی در محل حاضر شده بودند، افزود: افرادی که مورد تائید پلیس بودند و در محل حادثه حضور داشتند هیچ نظر سوئی نداشتند و هیچ کس در این رابطه یا به اتهام سرقت از خود محل حادثه بازداشت نیست.