محسن پیرهادی در رابطه با وضعیت محله 13 آبان واقع در منطقه 20،اظهار کرد:  بازپیرایی و ترمیم چمن فضاهای سبز در سطح محله،

ارتقاء کیفیت و توسعه پارک و فضای سبز در سطح محله و همچنین بررسی امکان ساماندهی مشاغل و صنایع مزاحم اعم از دفاتر فروش انواع آهن آلات ساختمانی و حمل و جابجایی آن از جمله مواردی است که در حوزه سلامت،محیط زیست و خدمات شهری مورد توجه قرار گرفته است.

پیرهادی به امکان توقف تردد بی وقفه ماشین های سنگین در سطح محله در خصوص کاهش آلودگی های صوتی و بصری و احتمال حوادث جبران ناپذیر، اشاره کرد و افزود: در این بخش باید تصمیم مهمی از سوی دستگاه های مربوطه اتخاذ شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در تشریح  مشکلات شهروندان محله در حوزه حمل و نقل و ترافیک و عمران، تأکید کرد: احداث پل های عابر پیاده مکانیزه بر روی خیابان شهید رجایی، مترو جوانمرد قصاب، جهت تسهیل رفت و آمد عابرین پیاده و همچنین پیش بینی و تخصیص ایستگاه تاکسیرانی و تخصیص خط 13 آبان- شهرری از جمله مواردی است که در دست بررسی قرار دارد.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه احداث سالن های ورزشی در سطح محله در دست بررسی قرار دارد، گفت: که تحقق این امر نیاز به پیش بینی و تخصیص بودجه است.

پیرهادی گفت: اعضاء شورایاری محله در خواستی را مبنی بر مساعدت شهرداری در روند ترمیم، توسعه و ساخت مساجد محله داشته اند که این موضوع به اطلاع شهردار منطقه رسیده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با فعالیت مراکز فرهنگی و ارائه برنامه و خدمات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و سایر امور در سطح محله گفت: در این زمینه نیاز به مساعدت شهرداری منطقه است و تلاش می کنیم این کار محقق شود.

وی مساعدت های لازم در خصوص تکمیل سوله های ورزشی روبروی پارک جانبازان اشاره کرد و گفت: بررسی امکان مساعدت در خصوص احداث مقبره شهدای گمنام در سطح محله از دیگر مواردی است که در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: جابجایی ساختمان سرای محله با ساختمان دیگر ، به دلیل کوچک بودن ساختمان و کمبود مساحت و فضاهای مورد نیاز سرا برای ارائه خدمات به اهالی محله از جمله:کتابخانه، سالن مطالعه، کلاس های مناسب و سایر فعالیت های مورد نیاز سرا از موضوعاتی است که در دست پیگیری است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به تخصیص اعتبارات لازم جهت اجرای طرح های مطرح شده در سطح محل، بیان کرد: در حوزه برنامه و بودجه تلاش می شود در سال آینده اعتبارات لازم در خصوص احداث سالن های ورزشی مجزا در سطح محله دیده شود.

وی افزود: امکان تخصیص بودجه در خصوص احداث سالن های ورزشی مجزا در سطح محله، امکان تخصیص بودجه جهت ارتقاء و توسعه ی سرای محله و همچنین امکان تخصیص بودجه در خصوص تکمیل سوله های ورزشی روبروی پارک جانبازان از جمله مواردی است که در دست بررسی قرار گرفته اند.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تخصیص بودجه در خصوص احداث مقبره شهدای گمنام در سطح محله از دیگر مواردی است که در دست پیگیری است.

پیرهادی در ادامه به برخی از درخواست های مطرح شده از سوی شهروندان از سایر نهادها و سازمان ها، گفت: احداث درمانگاه و داروخانه شبانه روزی، از سوی وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی در محله، نظارت مستمر و گشت انتظامی به منظور تأمین امنیت مضاعف محله به ویژه در در سطح پارک جانبازان و همچنین بررسی امکان احداث جایگاه های عرضه سوخت پمپ بنزین و گاز در سطح محله از سوی ﺷﺮﮐﺖ ﻣﻠﯽ ﭘﺨﺶ ﻓﺮآورده ﻫﺎی ﻧﻔﺘﯽ اﯾﺮان از جمله مواردی است که از سوی اهالی مطرح شده است.

پیرهادی همچنین به بررسی امکان بهسازی، مرمت وساخت در جهت ارتقاء کیفیت فضاهای آموزشی مربوطه در سطح محله، از سوی سازمان آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: در این بخش امیدواریم وزارت آموزش و پرورش ورود جدی را داشته باشدو

وی در رابطه با شبکه های انتقال و توزیع برق، متناسب و هماهنگ با تغییرات موجود، بروزرسانی شبکه فرسوده کابل ها و تجهیزات برق رسانی در برخی نقاط در محله،گفت: از شرکت توزیع نیروی برق استان تهران تا به این موضوع رسیدگی کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در پایان از سازمان آب و فاضلاب تهران درخواست کرد تا نسبت به بهسازی و تعویض لوله های فرسوده آب اقدام لازم را انجام دهد.