با اشاره به حادثه پاساژ پلاسکو گفت: در این حادثه ۵۷۰ واحد صنفی از بین رفته است که موجب تاثر شدید همه مردم به ویژه اهالی بازار شد.

وی گفت: در این میان امکان جبران برخی از خسارت های مالی وجود دارد اما در بحث خسارت روحی و جانی تنها می توانیم از خدای بزرگ برای آنها طلب صبر کنیم.

عضو هیئت امنای جنوب غربی بازار تهران اضافه کرد: در نشستی که با آقای محمد توکلی عضو هیئت امنای شرق بازار تهران داشتیم به این نتیجه رسیدم که تعدادی مغازه در داخل بازار برای فروش ۲ ماه آخر سال در اختیار کسبه ساختمان پلاسکو قرار بگیرد.

وی افزود: همچنین مکانی را در بازار به منظور دپوی اجناسشان در نظر گرفته ایم.

یعقوبی گفت: آقای توکلی نماینده تام الاختیار صنف پوشاک در بازار تهران از فردا همه روزه به همراه بنده بعد از نماز ظهر و عصر به مدت ۲ ساعت در پاساژ جهان آمادگی داریم برای ثبت نام به منظور واگذاری مغازه ها اقدام کنیم.

عضو هیئت امنای جنوب غربی بازار تهران با اشاره به روایت در آتش انداختن حضرت ابراهیم(ع) توسط نمرود گفت: در این روایت آمده که یک گنجشک نیز برای خاموش کردن آتش قطره قطره آب می آورد. اگر چه این قطرات در برابر آتش و مصیبت ناچیز بود اما نشان دهنده بضاعت موجود بوده است؛ بضاعت ما نیز همین است.

وی با بیان این مطلب که ما ده ماه از سال زحمت میکشیم و دو ماه آخر سال خیلی برایمان اهمیت دارد، گفت: اوج کاسبی بازاری ها دو ماه آخر سال است. ما در اصناف همه باهم برادریم و وقتی به یکی از از ماهم لطمه وارد میشود همه مسئولیم و نگران همدیگر می شیم. این کار وظیفه هر بازاری است که به هم صنفش کمک کند.

وی تاکیدکرد: قطعا در حال حاضر ۵۷۰ واحد صنفی برای در اینکه در اختیار همه کسبه پلاسکو قرار بگیرد، نداریم اما تعدادی از واحدها فراهم شده و قطعا بر تعداد آنها با همت اهالی بازار افزوده خواهد شد.

یعقوبی گفت: نام نویسی از فردا آغاز می شود و انشاالله واحدها از هفته آینده واگذار خواهند شد.

وی در خاتمه گفت: شماره مستقیم آقای محمد توکلی هیئت امنای شرق بازار و نماینده صنف پوشاک در بازار ۵۵۸۰۴۱۱۲ و شماره بنده به عنوان هیئت امنای جنوب غربی بازار ۵۵۹۸۲۳۳۷ است.

همچین توکلی  گفت: ما این مغازه ها را به مدت شش ماه در اختیار کسبه پلاسکو قرار می دهیم.