1. چای دارچین و عسل

دو عدد چوب دارچین را در آبجوش ریخته و 15 تا 20 دقیقه بگذارید دم بکشد و یک قاشق عسل به آن اضافه کنید. این مخلوط سبب کاهش اشتها و پایین آمدن قند خون می‌شود.

 

2. چای سبز

نوشیدن سه یا چهار فنجان چای سبز در روز به روند لاغری کمک می‌کند، زیرا چای سبز باعث افزایش سوخت وساز سلول‌ها شده و میزان مصرف انرژی را زیاد می‌کند. بهتر است آن‌ را دو ساعت پس از صرف وعده‌ی غذایی بنوشید.

 

3. چای زنجبیل

یک قطعه ریشه‌ی زنجبیل را در یک لیوان آبجوش بریزید و بگذارید تا دم بکشد. این چای سبب ایجاد احساس سیری در بدن می‌شود و از خوردن خوراکی بین وعده‌های غذایی جلوگیری می‌کند.

 

4. لیموترش

یک برش از لیموی تازه را در یک لیوان آب بریزید و به صورت ناشتا صبح‌ها میل کنید تا نتیجه‌ی آن‌ را در مدت کوتاهی در کاهش وزن، پاکسازی بدن و افزایش نشاط خود شاهد باشید. استفاده از اسموتی‌های لیمو برای لاغری بسیار مناسب و موثر است.

 

5. آب

نوشیدن آب به میزان کافی در روز برای بدن ضروری می‌باشد. آب سبب افزایش سوخت و ساز بدن، دفع سموم بدن و برطرف کردن احساس گرسنگی کاذب می‌شود. همچنین نوشیدن آب باعث بالا رفتن سطح انرژی و شادابی می‌شود.

6. فلفل سیاه و قرمز

مصرف فلفل باعث بالا رفتن دمای بدن و افزایش میزان مصرف کالری شده و همچنین دارای آنتی‌اکسیدان و ویتامین‌های Cو A ‌می‌باشد. این به معنای این است که با مصرف آن هم لاغر می‌شوید و هم یک ماده‌ی ضد‌ سرطان به بدن خود رسانده‌اید.

 

7. سیب

سیب میزان کالری بسیار کمی دارد و با داشتن مقدار قابل توجهی فیبر باعث سیری در طول روز می‌شود. سیب یک میوه‌ی ضد سرطان و دوست پوست محسوب می‌شود. مصرف یک سیب در روز می‌تواند کلسترول بد خون را کاهش دهد. خوردن یک عدد سیب می‌تواند برای کسانی که رژیم لاغری دارند، یک وعده‌ی غذایی محسوب شود، ضمن اینکه این میوه جزء خوراکی‌های موثر در زیبایی پوست و مو نیز می‌باشد.

 

این خوراکی‌ها را در رژیم غذایی روزانه‌ی خود بگنجانید و با صبر و حوصله منتظر نتیجه باشید.