طبق آخرین اخبار رسیده از مراکز پلیس راه کشور امروز وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها در استان کرمان(محورهای بافت - سیرجان و بافت - راور) و استان چهارمحال و بختیاری (محورهای کوهرنگ-مسجدسلیمان، شهرکرد - اصفهان، بروجن - لردگان) بارش برف گزارش شده است.

همچنین در استان کرمان (محور باغین) و غرب استان مازندران(محورهای نور، کندوان و رامسر) و استان هرمزگان (محور میناب-جاسک و بندرعباس)، بارش باران گزارش شده است.

مه گرفتگی و کاهش دید هم در استان اردبیل (محورهای اردبیل- آستارا و اردبیل - خلخال)، استان آذربایجان غربی (محور ارومیه - سلماس)،استان قزوین (محور قزوین - رشت)، استان زنجان (محور زنجان - طارم)، استان کردستان (محورهای سقز - بانه و سقز - بوکان) ومحور فیروزکوه (محدوده گدوک) گزارش شده است.

ترافیک نیمه سنگین به دلیل یخ زدگی در استان چهارمحال و بختیاری (اکثر محورها) گزارش شده است و توصیه می شود رانندگان برای تردد از زنجیر چرخ استفاده کنند.

محور شمشک - دیزین، استان تهران (عدم ایمنی کافی) و محور پونل - خلخال، استان گیلان و اردبیل (بارش برف)، راه‌ها مسدود است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

محور سرو آباد - پاوه، محدوده گردنه تته (بارش برف)، محور سه راهی پونل تا کیلومتر 10 روستای خوجه دره، استان گیلان (یزش کوه)، محور کرج-چالوس در استان های البرز و مازندران به علت ایمن سازی تونل امیرکبیر (بجز ایام تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 21:30 تا 5:30 روز بعد، از 27 دی ماه تا 20 اسفند مسدود می‌شود.