سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت ترافیکی در محدوده‌های پیرامون این حادثه شامل خیابان‌های جمهوری، فردوسی، امام خمینی (ره) و خیابان انقلاب عادی است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به ادامه محدودیت‌های اعمال شده در مسیرهای پل حافظ، خیابان ولیعصر، جمهوری، میدان امام خمینی (ره) و خیابان سعدی بیان کرد: این محدودیت‌ها در مسیرهای یاد شده همچنان پابرجا است و فقط مشکلات ترافیکی این مسیرها مرتفع شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در حال حاضر همکاران آتش‌نشانی و گروه امدادرسانی نیز جهت انجام خدمات آواربرداری در صحنه حادثه حاضر هستند.

رازقی در رابطه با مدت زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای پیرامون ساختمان پلاسکو، مطرح کرد: این محدودیت‌ها قطعاً تا فردا بعدازظهر ادامه خواهد داشت، همچنین امکان دارد تا پس‌فردا نیز ادامه یابد.

وی افزود: ممکن است در محدودیت‌های اعمال شده تغییراتی ایجاد شود اما حلقه اولیه این محدودیت‌ها همانطور که گفته شد احتمالاً تا پس‌فردا اعمال خواهد شد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در پایان گفت: در روز شنبه نیز فروش طرح روزانه زوج و فرد متوقف خواهد شد.