ابوالفضل قناعتی گفت: بحث استعفای احمد مسجد جامعی از حضور در شورای اسلامی شهر تهران از سوی ولی الله شجاع پوریان، عضو اصلاح طلب شورا پیگیری می شد.

وی افزود: روز دوشنبه پس از ارسال متن کتبی استعفای مسجد جامعی به شورای شهر تهران، رئیس شورا اعلام کرد در صورتی که فرصت شود بحث استعفا در جلسه علنی روز سه شنبه مورد بررسی قرار می گیرد اما به دلیل حضور شهردار تهران در جلسه و تقدیم لایحه بودجه، زمان کافی برای بررسی استعفا نبود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه نمی توان از خدمات احمد مسجد جامعی برای شهر تهران به راحتی گذشت اظهارکرد: احمد مسجد جامعی سابقه طولانی در شورای شهر تهران دارد و حضور او در شورا با خدماتی همراه بوده است به همین خاطر نمی توان به راحتی از خدمات او گذشت.

قناعتی تاکید کرد: بحث استعفای مسجد جامعی هفته آینده در شورای شهر تهران مطرح خواهد شد و بر اساس قانون، بعد از ارائه یک استعفا موضوع باید در دستور جلسه بعدی قرار گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا بحث استعفای احمد مسجد جامعی در دستور جلسه روز سه شنبه 28 دی ماه شورای شهر تهران مطرح نشد؟، خاطرنشان کرد: هر یک از دستور جلساتی که در صحن شورای شهر تهران مطرح می شود 2 روز قبل از جلسات تهیه شده و با توجه به اینکه استعفای مسجد جامعی یک روز قبل از روز سه شنبه مطرح شد، قابلیت گنجاندن در دستور جلسه شورا را نداشت.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص عضو علی البدلی که قرار است جایگزین احمد مسجد جامعی شود تصریح کرد: افشین حبیب زاده، عضو علی البدلی خواهد بود که باید بلافاصله در جلسه بعدی که با استعفای مسجد جامعی موافقت شد در صحن شورا حاضر تا صندلی نمایندگی عضو مستعفی شورا را تحویل بگیرد.