وی با تأکید بر بررسی امکان ترمیم، بهسازی و زیباسازی فضاهای باز و مشترک بین بلوک ها در سطح محل، گفت: در این زمینه با کارشناسان مربوطه جلساتی برگزار شده و نتایج خوبی هم در بر داشته است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در خصوص پیگیری و اقدام لازم در خصوص ساخت سرویس بهداشتی عمومی در مجاورت مسجد در سطح محل، تصریح کرد: در این زمینه صحبت هایی با هیئت امناء شده است و امیدواریم در صورت صلاحدید، این اتفاق رخ دهد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به مشکلات مطرح شده در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد و افزود: بررسی امکان احداث پل عابر مکانیزه در ضلع جنوبی شهرک، ترمیم و لکه گیری روکش آسفالت سطح معابر محله به ویژه معابر داخلی شهرک، نصب علائم ترافیکی و سرعت کاه جهت ارتقاء ایمنی عابرین پیاده و کاهش سرعت حرکت خودروها در معابر حادثه خیز شهرک از جمله مواردی است که در دست پیگیری قرار گرفته شده است.

پیرهادی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله نیز باید اقداماتی انجام شود، افزود: احداث ساختمان سرای محله به منظور ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و اجتماعی به شهروندان، امکان برگزاری کلاس های آموزشی و فرهنگ سازی به منظور نحوه تفکیک زباله های خشک و تر توسط ساکنین و همچنین  احداث مجموعه های ورزشی چندمنظوره در سطح محله از مواردی است که در دست پیگیری است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران به پیش بینی و احداث فضاهای فرهنگی، ورزشی چندمنظوره در محله شهرک شهرداری واقع در منطقه 21، اشاره کرد و افزود: جهت اجرای اینگونه طرح ها نیاز به اعتبارات منطقه ای است و به همین جهت در سال آتی با همکاری سایر اعضاء، بودجه لازم پیش بینی خواهد شد.

پیرهادی در رابطه با حوزه برنامه و بودجه محله گفت: تخصیص بودجه به منظور ساخت سرویس بهداشتی عمومی در مجاورت مسجد، تخصیص بودجه به منظور احداث ساختمان سرای محله و همچنین تخصیص بودجه به منظور احداث مجموعه های ورزشی چندمنظوره در سطح محله از جمله مواردی هستند که در بودجه شهرداری در سال آتی باید لحاظ شوند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در خاتمه در رابطه با برخی از درخواست های مربوط به سایر نهادها و سازمان ها بیان کرد: احداث درمانگاه، خانه بهداشت، سلامت و مشاوره در سطح محله، اتصال فاضلاب شهرک به فاضلاب شهری و همچنین تفکیک انشعاب آب و گاز ساکنین شهرک در دستور بررسی قرار گرفته است.