محسن پیرهادی، در رابطه با وضعیت محله سهروردی - باغ صبا واقع در منطقه 7 گفت: در حوزه سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در سطح محله سهروردی – باغ صبا نسبت به کاهش جمعیت حیوانات موذی اعم از موش در سطح منطقه اقدام شده است.

وی افزود: همچنین بررسی های لازم به منظور احداث فضای سبز و بوستان در سطح محله صورت گرفته و قرار شده میزان فضای سبز در محله سهروردی – باغ صبا افزایش پیدا کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری در سطح محلات اظهارکرد: لازم است نسبت به عملکرد پیمانکاران خدمات شهری دقت بیشتری شده تا جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی و پسماندها به درستی انجام شود.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در خصوص برپایی کارگاه مترو سهروردی در محله سهروردی – باغ صبا و طولانی شدن مدت زمان استقرار این کارگاه تصریح کرد: امکان تسریع در عملیات عمرانی کارگاه مترو سهروردی جنوبی وجود دارد و درخواست ما این است که این کار حتما انجام شود.

پیرهادی با بیان اینکه "نیاز است نسبت به نوسازی سنگفرش معابر محله سهروردی – باغ صبا اقدام شود" گفت: بررسی های لازم به منظور نوسازی و ترمیم سنگفرش معابر سطح محله سهروردی – باغ صبا انجام شده و تاکید ما این است که باید این نوسازی در دستور کار قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران خواستار اصلاح هندسی چهارراه سهروردی شد و اظهار کرد: علاوه بر اصلاح هندسی چهارراه سهروردی، لازم است در رابطه با ساماندهی ترافیکی محله به ویژه در مواقع برگزاری نمایشگاه و مراسم مختلف در مصلی امام خمینی (ره) نیز اقداماتی انجام شود.

وی با اندک توصیف کردن امکانات فرهنگی و ورزشی در سطح محله سهروردی – باغ صبا خاطرنشان کرد: لازم است مراکز تفریحی، مجموعه های ورزشی چند منظوره و زمین چمن مصنوعی در سطح منطقه احداث شده تا

کودکان و جوانان محله بتوانند به راحتی از این امکانات بهره مند شوند.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران یکی از نیازهای اصلی محله سهروردی – باغ صبا را احداث مسجد دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه در سطح محله تنها یک مسجد فعال است، لازم است نسبت به احداث مسجدی دیگر در محله اقدام شود.

پیرهادی در خصوص نحوه دریافت تعرفه های قبوض آب و برق از ساختمان سرای محله سهروردی – باغ صبا تصریح کرد: با برخی رایزنی ها امکان تغییر تعرفه های قبوض آب و برق ساختمان سرای محله به تعرفه فرهنگی وجود دارد و ما اکنون به دنبال این کار هستیم.

 عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران خواستار اختصاص بودجه به منظور احداث مراکز تفریحی و مجموعه های ورزشی چند منظوره در سطح محله سهروردی – باغ صبا شد و گفت: برای احداث مجموعه های ورزشی و فرهنگی جدید در سطح منطقه، لازم است اعتبارات ویژه ای به محله اختصاص پیدا کند.

وی تاکید کرد: برای احداث فضای سبز و بوستان و همچنین ساخت مسجد در سطح محله که یکی از اصلی ترین نیازهای محله سهروردی – باغ صبا به شمار می آید نیز باید بودجه تخصیص یابد.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران خواستار استقرار کانکس نیروی انتظامی در سطح محله شد و اذعان کرد: استقرار ماموران نیروی انتظامی در کانکس های مخصوص و افزایش گشت های شبانه روزی در سطح محله به منظور تامین امنیت شهروندان از جمله خواسته های مردم از مدیریت شهری و سایر دستگاه ها است و امیدوار هستیم با مشارکت بین بخشی، این اتفاق محقق شود.

 پیرهادی با اشاره به انجام عملیات حفاری در سطح محله سهروردی – باغ صبا اظهارکرد: امکان تسریع و تکمیل عملیات حفاری به منظور اتصال به سیستم شبکه فاضلاب شهری در سطح منطقه وجود دارد و باید این کار انجام شود.