علیرضا جمشیدی ‌گفت: بحث قاچاق به گفته مقام معظم رهبری بحث بسیار جدید و مهمی است و اقدامات ناجا در تهران خوب و قوی بوده است.

وی اضافه کرد: باید قبل از رسیدن بارهای قاچاق به تهران و دپو در انبارها، لیست خریدها در کشتی و گمرک بازبینی شود.

وی با اشاره به اینکه به غیر از گمرک شهید رجایی 120 گمرک دیگر وجود دارد گفت: باید رصد هایمان را قبل از ترخیص کالاها قوی کنیم.

جمشیدی ادامه داد: امروز در اخبار شنیدم که ما دیگر شاهد وجود کالاهای قاچاق در تهران نیستیم اما الآن مواد آرایشی و گوشی‌های موبایل به وفور به صورت قاچاق در کشور وجود دارد.

وی با تاکید بر اهداف جلسه امروز در خصوص کالاهای سلامت گفت: طبق تحقیقی که صورت گرفته است 10 هزار آرایشگاه غیر مجاز در حال فعالیت هستند که در این آرایشگاه‌ها کالاهای آرایشی هم توزیع می‌شود و بعضا باندهای فسادی که با رهبریت آرایشگاه‌ها صورت می‌گیرد و حتی دختران را به خارج از ایران می‌فرستند.

رییس تعزیرات افزود: در تهران به وفور گزارش داریم که مردان کارهای آرایشی را برای زنان انجام می‌دهند.

وی گفت: بحث‌های پزشکی که بدون نظارت پزشک در آرایشگاه‌ها دنبال می‌شود اتفاقات خاموشی است که دختران جوان را هدف قرار داده‌اند و امیدواریم در این طرح که به صورت کشوری برگزار می‌شود، مشکل را کمرنگ تر کنیم و اگر نیاز به برخورد بود برخورد جدی انجام بدهیم.

وی به نرخ‌های بسیار بالای فعالیت‌هایی که در آرایشگاه‌های زنانه و مردانه رد و بدل می‌شود نیز اشاره کرد و گفت: باید نظارت جامعی بر فعالیت و نرخ‌های آرایشگاه‌ها وجود داشته باشد‌.